מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשס״ג 04.08.2003

הסתיים מבצע הלימוד "חיים חסידיים" בקרית-גת

במעמד מפואר ורב רושם נערכה באולם בית-כנסת חב"ד ב'קרייה החסידית' שבקרית-גת, חגיגת הסיום של שנת הלימודים במתיבתא חב"ד לצעירים, בהשתתפות: רב העיר וראש הישיבה הרב משה הבלין, המנהל החינוכי הרב שלמה ליפש , הורי התלמידים שבאו לרוות נחת מבניהם ולהודות להנהלה ולחברי הצוות על מסירותם. מסיבת הסיום הייתה גם אות סיום למבצע לימוד ושינון "חיים חסידיים" שהתנהל בחודשים האחרונים בין כותלי המתיבתא, לזכרו של המורה ר' חיים אלבז שחינך שנים רבות במסגרת המתיבתא. הבמצע הוכתר בהצלחה רבה בעת החגיגה כאשר התבררו ממדיה: מאות רבות של פרקי תניא ודפי גמרא ששיננו התלמידים בעל-פה.
הסתיים מבצע הלימוד
חלק מקהל ההורים והתלמידים במסיבת סיום שנת הלימודים במתיבתא קרית-גת
חברי סגל ההוראה מסרו שהשנה בעקבות המבצע היה ניכר שהאוירה רגועה ביותר למרות 'הזמן החם' של סוף שנה. בכל זמן פנוי אם זה בהפסקות או לפני לכתם לישון ניצפו תל' המשננים בע"פ תניא וגמ'. כמו כן סדר שיחות באידיש וסדר ניגונים שנערכו בעת ההפסקות היו בהשתתפות שיא הודות למצע שבו נטלו חלק כמעט כל התלמידים. האירוע נפתח ב'דבר מלכות' ע"י הת' ישראל קליינמן שחזר על שיחתו של הרבי מימי בין המצרים. התל' מנדי אלבז ערך סיום מסכת לע"נ אביו המורה אלבז ואף הוסיף שיחה של הרבי בענין. המורה הרב ברוך כהנא הקריא את מכתבו של הרבי לתלמידים המסיימים עבור כיתות ח' שסיימו את השנה ועולים לישיבה קטנה. המדרריך הרב ישראלי ציין לשבח את העבודה המשותפת של הצוות ואת ההשקעה הרבה בכל תלמיד ותלמיד. שליח הרבי בשדרות הרב משה פיזם, אביו של הת' אשר פיזם שזכה בתעודת הצטיינות במקום הראשון בהתמדה והתנהגות לשנת תשס"ג, הודה להנהלת המתיבתא, וציין שניכר על התלמידים עובדת היותם שמחים ומאושרים בלימודם בישיבה, למרות היותם בסוף שנה. כנציגי ההורים בירכו הרב סינגאווי המשמש כר"מ בישיבה קטנה שהביע דברי תודה וברכה, ור' מנחם קליינמן מבאר שבע שהודה במילים נרגשות וחמות וציין את המסירות הרבה והחום שמעניקים המדריכים והמורים לכל תלמיד באופן אישי דבר המקל על התלמידים הצעירים את שהייתם בריחוק מביתם. בין – לבין, נערך שלב הגמר של החידון על חוברות "לחיות עם משיח" בהפקת צא"ח כאשר התלמידים הוכיחו את בקיאותם בעניני משיח וגאולה, עד כדי קושי להכריע מי ניצח בחידון! "עזרה בלתי צפויה", הגיע מכיוונו של רב העיר הרב הבלין שהציג לתלמידים מספר שאלות בעת החידון. הרב הבלין למרות עיסוקיו הרבים נשאר במיוחד לאורך כל המסיבה והפגין את שביעות רצונו מהידע העצום של התלמידים, כמו כן בירך את התלמידים שנזכה לומר עליהם "ראו גידולים שגידלנו". במהלך הערב חולקו פרסים יקרי ערך לתלמידים שהשתתפו במבצע "חיים חסידיים" וכן תעודות הערכה למצטיינים בהנהגה חסידית ובהתמדה. לסיום בירך המנהל הרב ליפש את התלמידים שינצלו את זמן החופשה להצטייד בכוחות מחודשים ורעננים.
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
המתיבתא
ו' אב ה׳תשס״ג
בקרית גת עדיין ב'ה נמצאת בידים של אלושחיים עם עניני גאולה ומשיח והלואי שישפיעו גם על הישיבה קטנה
2.
"כנראה טעות"
ח' אב ה׳תשס״ג
לא הבנתי מדוע הילד שנראה בתמונה הראשונה נקרא לפי המערכת "תמים"
א- הוא נראה לפני בר-מצווה.

ב- הוא עדיין לא נכנס לתומכי תמימים. נא להסביר!
בתודה מראש!
3.
"לכו מחיים אל חיים"
ח' אב ה׳תשס״ג
זה חשוב מאוד שעושים מבצעים כאלו לעילוי נשמתו של אדם חשוב כזה אשר חינך במשך שנים רבות בישיבה עוד מתחילת היווסדה וזכור אותו האיש לטוב במסירותו הרבה ובמאור פניו לכל תלמיד ותלמיד מבלי משוא פנים וכדומה, איש אמת וישר דרך שכל דבריו אמת וצדק וכו'
מאת תלמידו משכבר הימים ש.מ.
4.
טעות
ט' אב ה׳תשס״ג
הילד בתמונה הוא הירש אלפרוביץ ולא כפי שנכתב
5.
מעניין
י' אב ה׳תשס״ג
הוא רק הגיע לישיבה לפני חודש וכבר נהיה מצטיין ואגב זה לא פיזם אלא הבן של זושא
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.