מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשס״ה 25.10.2004

טרמינל חדש יחכה לטסים לכינוס השלוחים

אינפורמציה לטסים לכינוס השלוחים העולמי: הכינוס מתקרב ויחד עימו גם פתיחת הטרמינל החדש של נמל התעופה – בן גוריון. בעוד שבוע וחצי בתאריך י"ח חשוון, ייפתח הטרמינל החדש לאחר עיכוב של כמעט חמש שנים. כבר בעבר דיברו לא מעט על הנזק הסביבתי שייגרם לכפר-חב"ד, אך הפעם לא זה הנושא. כדי להקל על השלוחים ועל הנוסעים בימים שלאחר הפתיחה, הנה מספר דברים שכדאי לדעת * גלריית תמונות של י' בלינקו מנתב"ג 2000 ב'כתבה מלאה'.
טרמינל חדש יחכה לטסים לכינוס השלוחים
נתב"ג 2000 (צילום: יואל בלינקו)
ראשית, מה שהיה עד היום טרמינל 2 בו יצאנו לחו"ל ונכנסו חזרה לארץ, יהפוך לטרמינל פנים ארצי, ולכן על כל מי שנוסע לחו"ל, להגיע לטרמינל 3 הוא נתב"ג 2000. בטרמינל החדש קיימים 4.600 מקומות חנייה, והמעבר ביניהם לבין מתחם הטרמינל נעשה באמצעות דרכונעים. ישנה אפשרות נוספת והיא הגעה עם רכבת ישראל, בקו מיוחד המביא עד לקומה התחתונה של הטרמינל. הדרך השלישית היא להגיע עם אוטובוסים בינעירוניים, שישנו את מסלולם החל מעוד שבוע וחצי ויעצרו במתחם מיוחד באזור ה"אירפורט סיטי", הצמוד לנמל התעופה. כדי להגיע משם לטרמינל החדש יוכלו הנוסעים לנסוע באמצעות שירות אוטובוסים מיוחד שיפעל בתדירות של 10 דקות, בכל שעות הפעילות של הקווים. חברות האוטובוסים הפועלים בקווים אלה אגד ו"סופרבוס" ינפיקו כרטיסי מעבר מיוחדים שימסרו לנוסעים ללא תשלום נוסף עם רכישת כרטיס הנסיעה בקו. חשוב להדגיש כי מסלול קווי האוטובוסים, שתחנתם הסופית היא נתב"ג, לא ישונה והאוטובוסים בקווים אלה ימשיכו לנסוע כרגיל לתוך מתחם נתב"ג. לאחר שהגענו לטרמינל החדש, בקומה העלינוה ממקום ה"צ'ק אין" שם מוסרים את המזוודות ומקבלים את כרטיס העלייה למטוס. חברת אל על מעמידה דלפקים רבים בצד ימין של הטרמינל, ובצד השמאל כל שאר החברות הזרות. נוסעים שנמנים עם לוקחות קינג דיוויד יוכלו לעשות את הסידורים הללו, בפרוצדורה פחותה, ע"י כניסה מאחור לדלפקי אל על, שם קיימים הדלפקים המיוחדים של מועדוני אל על. לאחר סידור הכרטיס ניתן להיכנס למתחם החנויות יחד עם בני המשפחה (זה לא הדיוטי פריי, אך כל המוצרים הקיימים בחנויות שבמתחם זה קיימים גם בדיוטי פריי במחיר הפטור ממכס). לאחר מכן מגיעים לשלב של הבידוק הביטחוני, ומשם לכיכר הדיוטי פריי, שמוביל לאולם הנוסעים. חשוב לציין כי המתחם נבנה על שטח גדול, אך הכל בו ברור ומסודר, ולכן התמצאות במקום היא קלה ביותר. אך יחד עם זאת, במידה ואינכם מוציאים את שער העלייה למטוס, או כל בעיה אחרת, תוכלו לגשת לעובדים שימוקמו בשבועות הראשונים, והם ידאגו לתת לכם הסברים. נסיעה טובה
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
חברה מה הקשר????
י' חשוון ה׳תשס״ה
COL התחיל להיות כמו YNET
2.
וואו זה קרוב מאוד.
י' חשוון ה׳תשס״ה
בתמונה האחרונה רואים ממול את בית רבקה והבתים של כפר חב"ד ב'
3.
בתמונה של החניה
י' חשוון ה׳תשס״ה
אפשר לראות מהחלונות בבית ספר את הצלחת הלבנה שם אז עכשיו כמובן שנוכל לראות גם את שדה התעופה יהיה לנו ממש מעניין בשיעורים ;)
4.
ממש יפה!!!
י' חשוון ה׳תשס״ה
זה נראה ממש יפה שדה התעופה החדש שווה לטוס עכשיו
אגב יואל תמונות ממש יפות!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.