מערכת COL
|
יום ט' חשוון ה׳תשס״ה
24.10.2004
גירוש יהודים אליבא ד"יתד נאמן"
קוראי העיתון "יתד נאמן" נדהמו ביום שישי האחרון, לקרוא את טורו של אחד מכתבי העיתון המתקרא בשם העט "פ. חובב". קוראי העיתון, לא האמינו שבידם נמצא עיתון המתיימר להיקרא חרדי. מדובר בהתקפה חסרת-מצפון כנגד המתיישבים הנמצאים במצד קשה ביותר; כוונה להריסת בתיהם וגירושם מעל אדמתם.
פעמים מספר, דיבר הרבי בנוגע לעיתון זה ודומיו. אחת הפעמים שדיבר הרבי על דברים שפורסמו בעיתון זה, היה ביום ב' של חג-השבועות תשמ"ה, שם, אומר הרבי: "...ולכן, לא יהי' לאף א' עסק עימהם - 'לא מהם ולא מהמונם' ופשיטא, שלא יקראו את ה'עיתונים' שלהם שכן, נוסף על ה'ביטול תורה' שבדבר, יש בזה איסור גמור ו'במושב לצים לא ישב'!... ו'מצווה' גוררת 'מצווה' - מדברי ליצנות לדברים שעלולים לגרום חלישות באמונת ובתורת החסידות...".
לכאורה, נדמה, שאין טעם בכלל להתייחס לנכתב בעיתון זה, אך מפני חובת המחאה, מובא הקטע ב'כתבה המלאה'.
"בציבור הדתי לאומי פועל מכון טכנולוגי מיוחד לפתירת בעיות הלכתיות סבוכות. במשך השנים הצליח המכון לייצר פתרונות הלכתיים רבים, שהגיעו לשיאם עם המצאתה של ה"קלנועית", הלא היא מכונית השבתית המהפכנית (...)
ובכן על אותו עקרון, אפשר להמציא גם מתקן לפינוי ישובים באמצעות גרמא. אם אפשר להתגבר על הקושי שבשמירת השבת באמצעות פטנט של גרמא, למה לא להתגבר גם על האיסור של פינוי יהודים מארץ ישראל באמצעות פטנט זהה ?
ברגע שתהיה למתיישבים אפשרות לפנות את אדמתם בהיתר, הם לא ייאלצו להתנגד לפינוי. המתיישב יעלה בדרכי נועם על מתקן פינוי גרמא, יתיישב בניחותא על מקומו וימשיך להיאחז בנחלת אבותינו מתוך החלטה נחושה שלא להעביר אף שעל ממנה לאויבינו, אלא שבו זמנית, ילחץ החייל המפנה על כפתור הגרמא, כפתור הגרמא יתניע בעצמו את מתקן הפינוי, ומתקן הפינוי יוביל בגרמא את המתיישב לעבר אוטובוס האיסוף. כך, בלי להיכשל באיסור נטישת ארצנו,יתפנו כל המתיישבים בזה אחרי זה באמצעות גרמא, עד שתושלם תוכנית ההתנתקות בצורה מסודרת, באופן שנטישת נחלת אבותינו תיעשה בדרך גרמא בלבד, בצורה שתגרום לקירוב לבבות ולאהבת ישראל.
עם קצת רצון טוב, אפשר לבצע את הפינוי בדרך המותרת, מבלי לערב בכלל את הצבא. המתיישב יצהיר בכל התוקף שלא יסכים בשום אופן להתפנות מנחלת אבותינו - ואז, במקום להטריח כוחות צבא ומשטרה, הוא יפעיל בעצמו את מתקן הגרמא ויתפנה בדרך היתר(...)".
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
המשך ישיר לדברי ה"מרן"...
ח' חשוון ה׳תשס״ה
כלל אין מה להתפלא על דברי ארס ושטנה אלו.
פ. חובב אינו הראשון. כבר הקדימו ה"מרן", "רבן-של-כל-בני-הגולה" בפינת רחוב הראב"ד בבני-ברק - שללא הרף, קטירג, השמיץ, ביזה וחירף את אחינו בני-ישראל.
ותמורת שוחד, אף פסק כי יש לנטוש את חבלי ארץ ישראל - חרפה שהגיעה לשיאה בטבת תשמ"ב, עת הכריז בפאתוס, כי "נסתדר עוד 2000 שנה בלי הגולן". לאמור: "נסתדר עוד 2000 שנה בגלות".
ורבינו זיע"א, אוהבם של ישראל, כבר יצא למחות נגד אותו "רב". ואין כאן המקום לצטט את השיחות, ואסתפק בהבאת המ"מ לכמה שיחות אודות אותו האיש: ליל ערב חג השבועות תש"מ ("התפילין שלו פסולות"); כ"ד טבת תשמ"ב; י' סיון תש"נ. ועוד כהנה וכהנה.
ובעוד ממלכתו של רבינו זיע"א רק פורחת, ותורתו ומעשיו הכבירים ממשיכים להיות מופצים בכל פזורות תבל, הרי שמאותו האיש, לא נותר כל זכרון מלבד אותו "יתד" המשמש לאותו "מרן" כזכרון "נאמן"...
פ. חובב אינו הראשון. כבר הקדימו ה"מרן", "רבן-של-כל-בני-הגולה" בפינת רחוב הראב"ד בבני-ברק - שללא הרף, קטירג, השמיץ, ביזה וחירף את אחינו בני-ישראל.
ותמורת שוחד, אף פסק כי יש לנטוש את חבלי ארץ ישראל - חרפה שהגיעה לשיאה בטבת תשמ"ב, עת הכריז בפאתוס, כי "נסתדר עוד 2000 שנה בלי הגולן". לאמור: "נסתדר עוד 2000 שנה בגלות".
ורבינו זיע"א, אוהבם של ישראל, כבר יצא למחות נגד אותו "רב". ואין כאן המקום לצטט את השיחות, ואסתפק בהבאת המ"מ לכמה שיחות אודות אותו האיש: ליל ערב חג השבועות תש"מ ("התפילין שלו פסולות"); כ"ד טבת תשמ"ב; י' סיון תש"נ. ועוד כהנה וכהנה.
ובעוד ממלכתו של רבינו זיע"א רק פורחת, ותורתו ומעשיו הכבירים ממשיכים להיות מופצים בכל פזורות תבל, הרי שמאותו האיש, לא נותר כל זכרון מלבד אותו "יתד" המשמש לאותו "מרן" כזכרון "נאמן"...
2.
יש לי עוד עצה
ט' חשוון ה׳תשס״ה
לאכול בדרך גרמא את מוצרי המזון ה"כשרים" בהשגחת "שארית ישראל" , ואז לזכות בגיהנום בדרך גרמא.
3.
יש לי עוד עצה 2
ט' חשוון ה׳תשס״ה
פשוט להתעלם מהם כפי שכתבתם בהקדמה.