מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשס״ה 21.10.2004

הגר"ע יוסף הביע את דעתו של הרבי

"התוכנית כ"כ מעורפלת, אין בה שום דבר ברור, האם בשביל זה מותר לפנות יהודים מבתיהם?", כך התבטא היום, בכאב-לב הגר"ע יוסף לשר הביטחון שאול מופז שסר אל ביתו, בניסיון לשכנעו לתמוך ב'תוכנית ההתנתקות' ובעצם, הביע את דעתו הנחרצת של הרבי נשיא-דורנו שזעק במשך עשרות שנים נגד תוכניות כאלו ואחרות של פינוי יהודים שיזמו ראשי ממשלות קודמים. בתוך כך, נמסר, כי חברי-כנסת מהמפלגות החרדיות, הביעו אף הם, בניגוד לפעמים קודמות, את דעתם הנחרצת נגד 'תוכנית ההתנתקות'. בכתבה המלאה: הדיווח על דבריו של הגר"ע יוסף.
הגר
העיתונאי יוסי אליטוב, המקורב לבית הרב, גילה הערב כי הגר"ע יוסף מתכוון להורות לחברי הכנסת של ש"ס להתנגד בהצבעה על ההתנתקות. "הרב הולך להורות על התנגדות תקיפה לכל חברי ש"ס. הידיעה תתפרסם רשמית בסוף השבוע". אמר אליטוב. על פגישתו השניה של שר הביטחון עם הרב מספר אליטוב: "הרב ביקש ממופז שיהיה לפחות מישהו שיקבל את השטח, מופז ענה שיהיו מזל"טים, אבל תשובה מפורטת לא התקבלה".

הרב אמר למופז כי "התוכנית כ"כ מעורפלת, אין בה שום דבר ברור, האם בשביל זה מותר לפנות יהודים מבתיהם?". מופז ענה כי "הרג חיילים נוספים בעתיד יהיה באחריות מי שלא יסכים להתנתקות". במוצאי השבת הקרובה יציג הרב את עמדתו בסוף השיעור השבועי ביזדים
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
כבוד ללויובאוויטש
ו' חשוון ה׳תשס״ה
הרב עובדיה עם הרבי

איפה הוא היה באוסלו
2.
אמן, שכך יהיה!
ו' חשוון ה׳תשס״ה
הרבי כבר התבטא כמה פעמים בנוגע לספרים שהבטיחו שיחזירו אותם, שעד שהוא לא רואה את הספרים בעיניים הוא לא מאמין. כנ"ל לגבי הגר"ע יוסף, יכול להיות שדבריו אלו הם חלק מהמשחק הפוליטי שהוא נוקט לפני כניסת ש"ס לממשלה. עד שלא תהיה ההצבעה על ההתנתקות וש"ס יתנגדו, לא נוכל להאמין לאף אחת מהמפלגות החרדיות. פשוט, מניסיון, אנחנו כבר רגילים לזיגזגים שלהם.
3.
ההתנתקות, פיקוח נפש!
ו' חשוון ה׳תשס״ה
כולם שכחו שבהסכמי אוסלו גם הבטיחו שעם היציאה מעזה, יהיה מזרח תיכון חדש, ה"י.
אז יצאנו מעזה ומה קיבלנו? באין שליטה ממשית בשטח, המשך הפיגועים, טילי קאסם, פיגועי ירי (לא לשכוח את הנשק שקיבלה המשטרה הפלשתינאית, שעליו הסכימו נציגי ש"ס בהצבעה).
הרבי אומר שזה שהשטח אצלהם זה הפיקוח נפש, ה"י.
עד מתי! שום ממשלה לא תושיענו, רק משיח צדקנו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.