מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ג 30.04.2013

כפר סבא: אלפים צעדו בדרך ישראל סבא ● גלריה

דומה היה כי אף השרב הכבד נשבר משהגיעה שעת התהלוכה בכפר סבא. מזג האויר השרבי לא מנע מעשרת אלפים ילדים והוריהם (ע"פ הערכת המשטרה), להשתתף גם השנה בתהלוכת הענק המסורתית שמקיים בית חב"ד בכפר סבא, בהנהלת הרב אהרן קנייבסקי, שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר כפר סבא
כפר סבא: אלפים צעדו בדרך ישראל סבא ● גלריה
צילום י. בלינקו

דומה היה כי אף השרב הכבד נשבר משהגיעה שעת התהלוכה בכפר סבא. מזג האויר השרבי לא מנע מעשרת אלפים ילדים והוריהם (ע"פ הערכת המשטרה), להשתתף גם השנה בתהלוכת הענק המסורתית שמקיים בית חב"ד בכפר סבא, בהנהלת הרב אהרן קנייבסקי, שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר.

מזג האוויר החם בפולטיקה הישראלית, לא הורגש אף הוא בתהלוכה, שליכדה יחד את ילדי ישראל והוריהם, מכל גווני האוכלוסיה מהעיר והסביבה. אות ומופת לכך שעם אחד אנחנו. אות לכוחו העצום של יום ל"ג בעומר לאחד לבבות, כפי שהורנו הרבי, מחולל התהלוכה.

אף האמנים שהופיעו בתהלוכה, יובל המבלולבל ורוי בוי - כוכבי ילדים מפורסמים, שילבו במופע דברי תוכן אודות אהבת ישראל, ונצפו בסיומו כשהם מניחים תפילין.

את האירוע הנחה בחן ובנועם מיוחד, הסופר החסידי הרב בנימין ליפקין. מכתבו של הרבי לשליח הרב קנייבסקי, לרגל תהלוכת ל"ג בעומר תשמ"ה בכפר סבא, הוקרא ע"י הרב מנחם מעדל גרונר ראש ישיבת חב"ד בקרית גת.

נבחרת של 12 ילדים וילדות צבאות ה', שייצגה את כל מוסדות החינוך בעיר, אמרה את י"ב הפסוקים יחד עם הקהל הענק.

דברי ברכה נשאו ראש העיר מר יהודה בן חמו וסגנו עו"ד איתן צנעני, שהפליגו בשבח השלוחים העושים ללא לאות למען תושבי העיר.

על החלק האומנותי ניצחו 'ילד הג'ונגל' רוי בוי, שאף נצפה מניח תפילין לפני תחילת המופע, וכוכב הילדים יובל המבולבל, ששילב במופעו מסר של אהבה ואחדות ישראל, בסימן ל"ג בעומר, וקרא עם כל ההמונים את הפסוקים "שמע ישראל" ו"ואהבת לרעך כמוך".

בשיאו של האירוע, חגגו האלפים בהתרגשות את ה'תספורת הראשונה' לילדים החמודים עידו יהודה  ויאיר משיח, תושבי העיר, להם מלאו בימים אלו שלוש שנים, כשהרב אהרון קניבסקי וחמיו הרב אליהו פרץ זילברשטרום מתכבדים בגזירת השערות לקול תשואות ההמונים.

עם תום המופע, צעדו יחדיו אלפי הילדים והוריהם, מכל גווני האוכלוסיה מהעיר והסביבה, בתהלוכה ססגונית ברחוב ויצמן וקראו סיסמאות של אהבת ישראל, כשבסיום ציפה להם הפנינג מתנפחים.

על המלאכה ניצחו הרבנים יוסי ליפקין, מענדי קניבסקי ואלעד כהן, משלוחי הרבי בכפר סבא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.