מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ג 30.04.2013

שוודיה מכריזה על צוות ההדרכה הראשי

"קעמפ גן ישראל לצעיר השלוחים באירופה" המתקיים בשוודיה לגילאי 8 – 14 חוזר ובגדול עם שני מדריכים ראשיים ● לאחר שני מחנות קיץ מוצלחים, "קעמפ גן ישראל לצעירי השלוחים באירופה" המתקיים בשוודיה לגילאי 8 – 14 חוזר ובגדול ומתכונן לעוד קיץ מדהים צוות ההדרכה
שוודיה מכריזה על צוות ההדרכה הראשי

"קעמפ גן ישראל לצעיר השלוחים באירופה" המתקיים בשוודיה לגילאי 8 – 14 חוזר ובגדול עם שני מדריכים ראשיים.

לאחר שני מחנות קיץ מוצלחים,  "קעמפ גן ישראל לצעירי השלוחים באירופה" המתקיים בשוודיה לגילאי 8 – 14 חוזר ובגדול ומתכונן לעוד קיץ מדהים.

השלוחים הרב אלכסנדר ורעייתו לאה נמדר, פתחו את מחנה הקיץ לבנים לפני שנתיים בעקבות הצלחת מחנות הקיץ והחורף לבנות צעירי השלוחים שנוסדו בשנת תשס"ט על-ידי חב"ד שוודיה והמרכז לענייני חינוך.

המדריכים הראשיים בקעמפ הבנים יהיו הת' לייבל העכט משיקגו, אילנוי והת' בערל נמדר מגטבורג, שוודיה ויחד עמם חלק מצוות המדריכים המסור משנה שעברה שישוב גם הפעם.

"קעמפ צעירי השלוחים שואף למלאות צורך דחוף של בנים הגדלים בשליחות במקומות נדחים באירופה,  ולהעניק להם גישה לאפשרויות חינוך שקודם לכן לא היו זמינות" אומר הרב נמדר, השליח הראשי לשוודיה ומנהל הקעמפ.

"ישנה ב"ה קבוצה מסורה, חסידית ואנרגטית של בחורים שישמו כצוות הקעמפ, שבאמצעות הדוגמא האישית שלהם לבדה יהוו מקור השראה לצעירי השלוחים, יחזקו את ההתקשרות שלהם לרבי, ויעניקו להם כוחות להמשך שליחותם".

הוא מתאר את הקעמפ כהזדמנות עבור ילדי השלוחים לרענן את החיות שלהם בעבודת השליחות וליצור חברים חדשים שיש להם עמהם כל כך הרבה במשותף. האווירה היא חמה ואכפתית, הדואגת לצרכיו האישיים של כל שליח צעיר, הוא אומר.
 
התוכנית החווייתית כוללת התוועדויות, לימוד מהנה, טיולים מרתקים, שחייה, מלאכות וסדנאות, פעילות לילית, קייקים ועוד. גטבורג, שוודיה ידועה כעיר הירוקה ביותר באירופה ומתחם הקעמפ עצמו ממוקם סמוך לשטחים עצומים של שמורות טבע.

קיץ תשע"ג תאריכים – בנות: יום שני כ"ג תמוז עד יום שני ט"ו מנחם אב (1 ליולי – 15 לאוגוסט).

קיץ תשע"ג תאריכים – בנים: ראשון כ"א מנחם אב עד חמישי ט אלול (28 ליולי – 15 לאוגוסט).
 
לפרטים נוספים והרשמה: TzeireiHashluchim.com

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.