מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ג 30.04.2013

מודיעין עילית שוברת שיא: כאלפיים ילדים השתתפו בתהלוכה

ההצלחה הגדולה של תהלוכת ל"ג בעומר במודיעין עילית, שברה השנה שיא חדש. כאלף וחמש מאות ילדים מכל החוגים השתתפו בתהלוכה המסורתית המתקיימת בעיר זו השנה האחד עשר ברציפות. סיקור ותמונות התהלוכה במודיעין עילית
מודיעין עילית שוברת שיא: כאלפיים ילדים השתתפו בתהלוכה
(צילומים: COL)

ההצלחה הגדולה של תהלוכת ל"ג בעומר במודיעין עילית, שברה השנה שיא חדש. כאלף וחמש מאות ילדים מכל החוגים השתתפו בתהלוכה המסורתית המתקיימת בעיר זו השנה האחד עשר ברציפות. הילדים צעדו לאורך רחוב רשב"י כשבידיהם כרזות הקוראות להוספה באהבת ואחדות ישראל ועיסוק בתורה כרשב"י. במלוא העוז צעקו הילדים פסוקי תורה ושירי "בר יוחאי" התנגנו ברמה.

בכינוס הענק שהתקיים ברחובה של עיר נהנו הילדים והוריהם מתכנית עשירה של ריקוד הבובות החסידי ומופע אש מדהים.   

את שרביט ההנחיה נטלו האחים לבית אלפרוביץ' הרה"ח ר' מנחם מענדל והרה"ח ר' חיים משה. המנחים היטיבו להעביר לילדים בשפתם את המסרים העמוקים של ל"ג בעומר, והלהיבו את הילדים באש בוערת של אהבת ישראל. הרמקולים העוצמתיים אפשרו לכל תושבי העיר להשתתף ולשמוע את התכנים.

התהלוכה והכנס נערכו בסדר מופתי בסיועם המלא של תלמידים מישיבות "תומכי תמימים" קרית גת ולוד, ה'תמימים' הלהיבו את לבבות הילדים והחדירו בהם את ההכרה שאכן "יום שמחתו של רשב"י" הוא יום שמחת כולנו. 

במשך התהלוכה חולקו מאות רבות של ספרי קודש כפרסים למצטיינים ובסיומה נערכה הגרלה על שסי"ם רמב"ם אופניים ועוד, בין המצטיינים.

סייעו בעריכת התהלוכה הרה"ח הרב קרייף הרב וינר הרב טוקצ'ינסקי הרב קניג הרב וויס ועוד רבים ממארגני פעילות "הספריה החסידית" שע"י בית חב"ד בעיר.

בכינוס נפרד התאספו כ 500 מבנות המקום וזכו אף הן לתוכנית עשירה ומיוחדת בנושא "אהבת ישראל", התכנית נערכה ע"י בנות "בית רבקה" בכפר חב"ד. הורים רבים הביעו את התפעלותם מעוצמת הכנס המאחד בין כלל החוגים והעדות בעיר מודיעין עילית. במודיעין עילית מחכים כבר בקוצר רוח לכנס הבא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.