מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ג 30.04.2013

בהשתתפות אלפים מילדי יהוד: תהלוכת הקצב הראשונה

אלפים מילדי יהוד חגגו השבוע את ל"ג בעומר בחגיגה השנתית של חב"ד. לעת ערב התכנסו הילדים ברחבת בית הספר 'הרצל' משם יצאו בתהלוכת קֶצֶב ססגונית לצלילי שיר התהלוכה וברוח של אהבת ישראל לעבר מתחם האירועים החדש ליד קניון סביונים, שם התקיים האירוע המרכזי  תהלוכת הקצב ביהוד
בהשתתפות אלפים מילדי יהוד: תהלוכת הקצב הראשונה
צילום: ברלה שיינר
אלפים מילדי יהוד חגגו השבוע את ל"ג בעומר בחגיגה השנתית של חב"ד. לעת ערב התכנסו הילדים ברחבת בית הספר 'הרצל' משם יצאו בתהלוכת קֶצֶב ססגונית לצלילי שיר התהלוכה וברוח של אהבת ישראל לעבר מתחם האירועים החדש ליד קניון סביונים, שם התקיים האירוע המרכזי.

האירוע נפתח במחזמר יחודי 'האש הטובה' שהתקיים בהנחיית הרב שמחה פרידמן ובשיתוף ילדים והורים מהקהל. המסר שלמדו הילדים מהמחזה היה שעליהם להרבות באהבת ישראל.

את ברכת העיר יהוד הביא ראש העיר מר יוסי בן דוד שסיפר לילדים את סיפור המגיפה שבה מתו תלמידי רבי עקיבא ש'לא נהגו כבוד זה בזה'. "חב"ד בכל השנה ובתהלוכות ל"ג בעומר בפרט מהווים גורם מאחד בין כל קבוצות האוכלוסייה בעיר".
את החגיגה הגדולה והמרגשת חתם כוכב הילדים דוד חיים ששימח את הילדים במיטב השירים כשבין לבין הוא מעודד את הילדים להוסיף באהבת ישראל.

בסוף הערב המרומם חזרו אלפי החוגגים לבתיהם כשלבם מלא תודה לכל המארגנים ובראשם הרב שמעון וינר והרב שמואל וולף מבית חב"ד ומר אורי מיטלמן והגב' שוש ברוך מהעיריה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.