מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשס״ג 03.08.2003

מחר בנחל'ה: כינוס תורה מרכזי לכלל התושבים

מחר (שני) בשעות הערב, ייערך כינוס תורה מרכזי בבית-הכנסת חב"ד המרכזי בשכונת נחלת הר-חב"ד, המיועד לציבור בני התורה ושומרי המסורת בעיר קרית-מלאכי, לאור הוראתו של הרבי לארגן סיומי מסכת בימי תשעת הימים. בכנס שמאורגן בשיתוף-פעולה משולש בין ארגון ועד נחלת-הר-חב"ד, ועד המוסיפין והאברכים הצעירים, יישמעו דברי תורה מפי: רב העיר, הרב חיים פינטו; רב השכונה, הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי; ראש הכולל לאברכים, הרב מנחם-מענדל וועכטר; ראש-הישיבה בית הר"מ בשכונה, הרב שלום-בער כהן; הרב יעקב שוויכה, ר"מ בישיבת "תומכי תמימים" בכפר-חב"ד ועוד.
מחר בנחל'ה: כינוס תורה מרכזי לכלל התושבים
המודעה המבשרת על הכינוס תורה
לראשונה מזה שנים, מאורגן כינוס תורה מרכזי, אשר בו ישתתפו גם רבים מקרב ציבור חובשי הכיפות סרוגות בעיר. סיום מסכת יערוך הרב שמואל כהן, ר"מ בישיבה הקטנה, ודברים נוספים יושמעו מאת הרב אשר בנימיני והרב מנחם מקובר ממכון המקדש בירושלים, שנאומו שתלווה בשקופיות. יצויין, כי ארגון האברכים הצעירים הוקם זה לא מכבר, על-ידי קבוצת אברכים, כשמטרתו המרכזית היא לאחד את ציבור האברכים תושבי נחלת-הר-חב"ד בהתוועדויות ובשיעורי תורה, ולגרום לאווירה חסידית בקרב ציבור האברכים. בראש הארגון עומדים הארכים ר' נחום גולדשמיד ור' מאיר אשכנזי.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
חיזקו ואימצו
ה' אב ה׳תשס״ג
ב"ה עוד פעולה מואחדת ומאחדת , איחוד ישראל על ידי לימוד תורה ובפרט מילוי הוראות הרבי הוכח כאמצעי היעיל ביותר והבר קיימא ביותר לחיזוק באהבת ישראל .
2.
הרב אשר בנימיני
ה' אב ה׳תשס״ג
כתושב נחלה ברצוני להוסיף שהרב בנימיני מכהן כאש הכולל והסמכות העליונה של הגרעין התורני - מרכז נריה בקרית מלאכי , זו הפעם הראשונה - והנועזת יש לומר- שמארגנים אירוע חב"די משותף גם לציבור החרד"לי של קרית מלאכי, זו שטות דקדושה של האברכים הצעירים שהחליטו ללכת ו'בגדול' , בהצלחה מחבר בארגון
3.
סתם ככה...
ה' אב ה׳תשס״ג
סתם ככה עכשיו שאני רואה את התמונה של הבית הכנסת היקר והאהוב שלנו... לא כדאי שיעבור קצת שיפוצים?! ממש זוועה איך שהוא נראה! חוץ מזה לא יכלו להגיד לרב שבתמונה לא לחייך...


נחלולי...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.