מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשס״ה 17.10.2004

רבני 'פיקוח-נפש' קובעים: "לממשלה אין זכות קיום"

ראשי קונגרס הרבנים "פיקוח נפש" נפגשו היום בתל אביב, לישיבה מיוחדת, זאת עקב ההתקדמות במהלכי ראש הממשלה אריאל שרון במהלך לעקירת יהודים מבתיהם. קונגרס הרבנים אשר כבר במהלך הסכמי אוסלו, פרסם פסק הלכה המבוסס על ה"שולחן ערוך" הקובע חד משמעית, כי, עפ"י התורה דבר ה' – זו הלכה, אסור למסור אף שעל מארץ ישראל לנוכרים, משום סכנה ופיקוח נפש לעם היושב בציון. חוזר על פסק הלכה זה וקובע שוב כי, עפ"י תורת ישראל "טרנספר" ועקירה של יהודים מבתיהם מקרבת את האויב לערי ישראל וכפי שהשולחן ערוך קובע, "משם תהא הארץ נוחה ליכבש לפניהם". הרבנים קבעו כי עקב כך, ממשלה שמעלה על שולחנה דיון בנושא זה וכל שכן כאשר היא מנסה ליישם את ה"טרנספר" בפועל (לא יקום ולא יהיה), אין לה זכות קיום. ממשלה שכזו עליה להתפטר מיד ואינה ראויה לכהן יותר.
רבני 'פיקוח-נפש' קובעים:
כ"ק אדמו"ר מסדיגורא באחד מכינוסי "פיקוח נפש" (צילום אילוסטרציה)
הרב יעקב יוסף מראשי הקונגרס שהשתתף בישיבה, התבטא בחריפות נגד ראש הממשלה שרון, באומרו: מר שרון לא נולד ראש ממשלה, אדם שמשנה דעתו לחלוטין וטוען היום שאז טעה לגמרי, אינו ראוי לשבת בכסא של ראש הממשלה. הגיע הזמן שילך וישוב לביתו ולחוותו. לא אלמן ישראל, ותמיד ימצא בקרבנו ראש ממשלה שיודע לעמוד איתן על משמר ארצנו ובטחון עמנו.

הרב יוסף גערליצקי יו"ר הקונגרס פנה לראש הממשלה: "עליך להקשיב לקולו של העם אשר אומר לך בקול ברור, די- לך הביתה, ותן לעם ישראל לבחור מנהיג שיודע את הכיוון", הגיע הזמן אמר הרב גערליצקי, שתקום ממשלה שתבטל את ההסכמים האומללים אשר גרמו לשפיכות דמים נוראה של יהודים, רק מדיניות ברורה של עמידה איתנה על משמר כל ארץ הקודש תביא שלום אמיתי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.