מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשס״ה 17.10.2004

שבת מרוממת ב'אוהל' הק'

שבת פרשת נח, שבת ראש-חודש מרחשון, היתה שבת מאוד מיוחדת ב'אוהל' הק' של הרבי. עם אנ"ש והתמימים התוועדו שעות ארוכות הרבנים השלוחים נחמן סודאק (לונדון, אנגליה), גרשון גרוסבאום (ס. פאול מינסוטה), אהרון גרוסבאום (טורונטו), יהודה ועג (טולסה, אוקלהומה), בערל גולדמן (גינסוויל, פלורידה), יוסף חיים קנטור (בנגקוק, תאילנד), שמעון לזרוב (יוסטון, טקסס) ושלוחים נוספים. בבוקר לאחר תפילת שחרית נערך קידוש לחתן הת' שמעון לייבר המתחתן השבוע, ונערכה התוועדות מיוחדת עם הבחורים והשלוחים. הרב נחמן סודאק חלק את חוויותיו האישיות עם הבחורים, על הוראות והנחיות מיוחדות של הרבי שקיבל לפני חתונתו.
שבת מרוממת ב'אוהל' הק'
שבת של התרוממות רוח בציון הרבי * צילום ארכיון: אשר ליצמן
הוא סיפר כי כאשר נכנס ליחידות לרבי לפני חתונתו, הוא ביקש מהרבי לערוך את חתונתו בניו יורק על מנת שהרבי יוכל להיות מסדר הקידושין, אבל הרבי ציווה לערוך את חתונתו באנגליה, הוא המשיך לכתוב לרבי בכל אופן שיהיה בניו יורק, אבל... הוא קיבל מענה מהרבי שאומר (לא מדויק): מנהג העולם לעשות החתונה במקום מגורי הורי הכלה, הוא אנגליה.

כאשר הוא קיבל את התשובה הוא הפסיק לשאול את הרבי והבין שעליו לערוך את חתונתו באנגליה. לפני חתונתו, הוא נכנס שוב ליחידות ואמר לרבי: "אם איני יכול לזכות בנוכחות הרבי בגשמיות, לפחות האם אקבל את השתתפותו ברוחניות?", הרבי הגיב בחיוך: "השתתפות בגשמיות"!

הרב סודאק המשיך את ההתוועדות באותה נקודה: כאן רואים, "ולא יעזב צאן מרעיתו" איך הרבי איתנו בלי שום הגבלות, והרבי נמצא איתנו בחופה אפילו היום "יתיר מבחיוהי", בגשמיות.... ההתוועדות נמשכה עד לאחר השבת, ויעקב הלך לדרכו.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
Chaim Dovid
ב' חשוון ה׳תשס״ה
Thank you for the write up of "Shabbos by the Ohel" it would be nice if someone would take the time to do this everyweek ! -cd
2.
thank you
ג' חשוון ה׳תשס״ה
thank you col for the write up
keep up the good work
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.