מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״ג 24.01.2013

שמואלי: "החמצנו ההזדמנות להקים ממשלת ימין צרה"

בעקבות תוצאות הבחירות אשר יחייבו כנראה את נתניהו לשתף את השמאל בקואליציה קורא שמואל שמואלי, נציג הרבי מליובאוויטש, ללמוד לקח מהאירועים שהתרחשו בבחירות ולהגיע להסכמות בתוך תנועת חב"ד בדבר המהלכים העתידיים כדי לממש את רצון הרבי שתקום ממשלה ימנית צרה וחזקה.
שמואלי:

שוב החמצנו את שאיפות הרבי: מנענו הקמת ממשלת ימין צרה וחזקה

אנו מוקירים תודה למרבית הציבור החב"די שנענה אתמול לקריאתנו שלא להצביע למפלגות הלווין הדתיות והימניות, אשר הודיעו ש"הכל פתוח" בעניין אפשרות התמיכה העתידית הקואליציונית בשמאל.

לפיכך, הרוב הגדול שהצביעו עבור 'עוצמה לישראל' בכפר חב"ד ובשאר חלקי הארץ, ראויים לתהילה וברכה.

אולם אלה הנמצאים בתפקידי השפעה שגרמו למיעוט באנ"ש, במעשה או במחדל, למנוע את מימוש רצון הרבי להקמת ממשלת ימין צרה וחזקה – ראוי שיבקשו כפרה וסליחה באופן המתאים על העבר – וחשוב מזה, קבלה על העתיד.

רק כמה אלפי קולות יקבעו לבסוף אם 'עוצמה לישראל' (נ"ץ) תעבור את אחוז החסימה עם 2 מנדטים.

אם חסידי חב"ד ומקושרי הרבי היו מצביעים אתמול לכנסת כאיש אחד ומעודדים הצבעה ל'עוצמה לישראל', השוויון הצמוד שנוצר עתה בין הגושים היה נשבר – וניתן היה לממש את שאיפתו החד משמעית של הרבי: הקמה ו/או תמיכה בממשלת ימין צרה וחזקה באמצעות 3 מנדטים נוספים, מבלי להזדקק לשמאל שיעשה ח"ו היל"ת שמות בכל היקר לנו.

כיוון שחזינו זאת מראש, נקטנו בצעדים שונים. בעתיד נוכל לגלות את מסכת ההתרחשויות וההסכמות מאחורי הקלעים באופן שניתן היה להבטיח את מימוש רצון הרבי באמצעות שליטה בלעדית מוסכמת, הנשענת כמובן על אדני התורה וההלכה, של נציגות הרבי האותנטית, בעניין הקמת ממשלת ימין צרה וחזקה, בהקשר למפלגת 'עוצמה לישראל'.

כידוע, עניין זה היה בראש מעיינותיו של הרבי משנת תשמ"ט ואילך בהוראותיו הבלעדיות והישירות לחתום מטה ולשליח הרבי לשלימות הארץ, הרב יוסף יצחק גוטניק, שקיבל הוראות מפורשות בנדון שאין לערב עניינים נוספים, כגון "מיהו יהודי"; לא להתייעץ עם הרבנים או המשפיעים – ולהתמקד רק בהקמת ממשלת ימין צרה וחזקה.

אנו תפילה שהקב"ה יצילנו וישמרנו מההשלכות האפשריות של ממשלת אחדות / לפיד – תוצאה כמעט ישירה של המחדל הנורא הזה.

בס"ד נעשה כל מאמץ אפשרי להמשיך ולפעול גם בנתונים הקשים שיתפתחו למימוש רצון הרבי – ובכך אולי לתרום קמעה לכפר על מעשי המיעוט בקרבנו.

תקוותנו שהלקח של אירועי בחירות י"א שבט התשע"ג ישוננו ויילמדו עם מבט כלפי העתיד – והלקח עצמו יכפר – עדי שמחת הגאולה השלימה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.