מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תשע״ג 15.11.2012

שמואלי קורא לממשלה לחסום מיידית את המנהרות מסיני לעזה

בעקבות ההרוגים הראשונים הי"ד בקרית מלאכי היום, קורא מזכיר תנועת ישראל מוגנת, מר שמואל שמואלי לממשלת ישראל להשלים מיד את מבצע "עמוד ענן" באמצעות כניסה מיידית של צה"ל לעורף עזה בסיני – ולחסום משם את פתחי היציאה של 1200 מנהרת ההברחה * מה שפיספסנו במסגרת מבצע "עופרת יצוקה" ניתן להשלים עכשיו במסגרת מבצע "עמוד ענן" באופן שלא יתאפשר יותר לחמאס לקבל תגבורת של טילים ונשק כימי מאיראן דרך 1200 מנהרות ההברחה.
שמואלי קורא לממשלה לחסום מיידית את המנהרות מסיני לעזה

מאת – שמואל שמואלי

ההרוגים הראשונים הי"ד בעקבות מבצע "עמוד ענן" היו דווקא בקרב תושבי חב"ד בקרית מלאכי.

מעבר לעובדה שמציאות מרה זו, פרטיה והקשריה, שעוד רבות ידובר בהם, מחייבת אותנו להתאבל ולחשבון נפש נוקב – הרי שבכך נוצרה עילה מיידית להשלים כיאות את מבצע "עמוד ענן" - להיכנס לסיני ולחסום משם את פתחי יציאת המנהרות מעזה, כמפורט במאמרי מר שמואל שמואלי, במסגרת תנועת ישראל מוגנת מזה חודשים רבים.

עתה, לאחר שהחל מבצע "עמוד ענן", הכל מודים ש99% מהטילים ארוכי הטווח מסוג "פאג'ר" שבידי החמאס והג'יהאד האיסלאמי הוברחו מאיראן דרך המנהרות מסיני לעזה.

עדיין אין ביטחון שכל טילי ה"פאג'ר" הושמדו ביום הראשון של המבצע.

זוהי שערוריה. זה מחדל אדיר של ממשלת ישראל הנוכחית אשר איפשרה לאורך שנים ל- 1200 מנהרות ההברחה לעזה לפעול בחופשיות להברחת אלפי טילים, גראדים, קטיושות, קאסמים ומאות טונות של חומר נפץ תקני – וביתר שאת מאז שעלה מורסי לשלטון בחסות "האחים המוסלמים" במצרים.

אולם עכשיו נוצרה הזדמנות בלתי חוזרת לתקן שערוריה זו במסגרת מבצע "עמוד ענן". בזאת תיבחן הממשלה. בכך יבחן שר הביטחון, אהוד ברק.

על הממשלה ליצוק עופרת יצוקה בעמוד הענן

מה שפיספסנו אז במבצע "עופרת יצוקה" בלחץ שר הבטחון דאז, אהוד ברק,להפסיק את מבצע "עופרת יצוקה" בעודו באיבו – ניתן להשלים עכשיו במסגרת מבצע "עמוד ענן" – חסימת פתחי היציאה של המנהרות בין רפיח לאל עריש בסיני לנצח – ושליטה ביטחונית ישראלית על המעברים העיליים מסיני לעזה.

תנועת ישראל מוגנת  קוראת מזה מספר חודשים, לרבות בכלי התקשורת החב"דיים, לתפוס את רפיח המצרית בסיני וליצור "שטח הפקר" בין רפיח לאל עריש שכל תנועה בו, לרבות פתחי היציאה של המנהרות מעזה, תגרור מכת אש אוטומטית. לשם כך אין צורך בסדר כוחות משמעותי. בידי ישראל אמצעים חדישים למיניהם של מערכות "רואה - יורה" בלתי מאוישות. כמפורט במאמרו של שמואל שמואלי.

פרטי המערכה הזאת על המנהרות מפורסמים במאמרים שונים באתר האינטרנט של תנועת ישראל מוגנת – www.defendisrael.co.il

לאור הקורבנות בנפש והמטחים הבלתי פוסקים מעזה על ישראל המשתקים בשלב זה מליון איש, אין צורך בעילה נוספת מיוחדת כדי להיכנס לסיני וליצור "שטח הפקר" באיזור הפוטנציאלי של פתחי היציאה של המנהרות מעזה. הצורך במבצע מיידי של חסימת המנהרות  עומד בפני עצמו ואיננו קשור כלל וכלל להחלטת הממשלה האם לפתוח במבצע קרקעי כלשהו בעזה.

חלון הזמן של מבצע "עמוד ענן" הוא קצר מאוד ואין להתמהמה בעניין זה!

כמובן שאם גם ישוגר, חלילה, טיל על מרכז ישראל או על דימונה תיווצר אוטומטית, ביתר שאת, העילה הממוקדת המיידית לחסימת פתחי המנהרות בצד של סיני, גם מבחינת האווירה והגושפנקא הבינלאומית לכך.

יהיה זה  כישלון מוחלט אם מבצע "עמוד ענן" לא יסתיים בחסימת פתחי היציאה בסיני של המנהרות מעזה שכן אותם גראדים, קטיושות, טילים ארוכי טווח מסוג פאג'ר 5 ונשק כימי וביולוגי יוזרמו שוב מאיראן לעזה דרך מנהרות ההברחה לאחר סיום המבצע הנוכחי, עד לסיבוב הבא.

צריך גם לקחת בחשבון כי בסיבוב הבא עם עזה מצבנו יהיה הרבה יותר קשה לפעילות מוצלחת, שכן באותו שלב ישראל תימצא בו זמנית בחזית מול איראן הגרעינית – וסביר להניח גם מול חזית של "אל קאעידה" מסוריה, ויתכן שגם השלטון בירדן באותה עת כבר יישלט בידי גורמים איסלאמיים קיצוניים.

תנועת ישראל מוגנת קוראת, איפוא, לראשי השלטון, לנבחרי הציבור ולעם כולו לדרוש מיידית מממשלת ישראל לא להחמיץ את ההזדמנות הנוכחית, כדי לחסום אחת ולתמיד את המנהרות מסיני לעזה ואת אמצעי הלחימה המוזרמים לשם באין מפריע, שהפכו את עזה לבסיס קדומני של איראן.

הן איראן והן החמאס מבקשים בגלוי להשמיד את מדינת ישראל.

יהיה זה הרבה יותר קל לחסום את המנהרות בסיני, מאשר לממש עכשיו בעזה את הציווי: "הבא להורגך השכם להורגו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.