מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשע״ב 04.09.2012

לא יאומן: כך נראה הבניין ממנו ניצלו עשרות דיירים ● תיעוד

הבניין שעלה בלהבות בשכונת קראון-הייטס שבניו-יורק, ושתושביו ניצלו בנס גדול, לאחר שחסיד חב"ד שחלף במקום העיר את כולם בתושייה רבה - ממשיך לעורר הדים ● האירוע, עליו דיווחנו לראשונה, הפך לשיחת היום בשכונה וכמובן גם בתקשורת המקומית ● תושב הבניין ר' אלי רסקין, תיאר: "התעוררתי לפתע מקול וריח מוזר, חשבתי כי מדובר באיזו תקלה במכשיר חשמל בבית, ופתאום ראיתי להבה ענקית שהולכת ומתפשטת מקומה לקומה" ● צלם COL בניו-יורק, ביקר היום (שלישי) בדירות השרופות ותיעד את הנס העצום, והלא-יאומן ● מכיר בניסו  לסיפור המלא
לא יאומן: כך נראה הבניין ממנו ניצלו עשרות דיירים ● תיעוד
(צילומים: COL ניו-יורק)

מאת כתב COL בניו-יורק

הבניין שעלה בלהבות בשכונת קראון-הייטס שבניו-יורק, ושתושביו ניצלו בנס גדול, לאחר שחסיד חב"ד שחלף במקום העיר את כולם בתושייה רבה - ממשיך לעורר הדים.

האירוע, עליו דיווחנו לראשונה, הפך לשיחת היום בשכונה הוותיקה ובתקשורת המקומית. גם היום, המשיכו להגיע לזירת עיתונאים רבים, כדי לתעד את הנס מקרוב.

בשיחה שקיים אתמול כתב 'המבשר' עם תושב הבנין ר' אלי רסקין, הוא סיפר: "מדובר בנס לא יאמן. נמלטנו מהבנין ברגע האחרון, לא אוכל לחשוב מה היה קורה רגע אח"כ. התעוררתי לפתע מקול וריח מוזר, חשבתי כי מדובר באיזו תקלה במכשיר חשמל בבית, ופתאום ראיתי להבה ענקית שהולכת ומתפשטת מקומה לקומה".

לדבריו, מדובר בנזק עצום שנגרם לרוב הדירות בבית שנשרפו על תכולתן, ובימים הקרובים יבדקו מה לעשות בכדי לסייע לתושבי הבנין לשקם את ביתם.

בינתיים כולם שוהים בבתי ידידים וקרובים אולם כעת מגיעים החגים וחייבים למצוא פתרון מהיר. אולם כל זאת לא נחשב לעומת הנס הגלוי שהיה כאשר כפסע היה בין אסון נוראי ח"ו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.