מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ב 03.09.2012

חב"ד נתניה: בטקס מרגש נפתח "גן הרב דרייפוס"

מאז פטירתו הכואבת והפתאומית של השליח הבלתי נשכח הרב נתנאל דרייפוס ע"ה, הוחלט במוסדות חב"ד נתניה להקדיש את המוסד הראשון שיוקם לע"נ של הרב. ואכן לאור הביקוש הגדול לרשת גני חב"ד בנתניה והצורך לפתוח גן חדש במרכז העיר טבעי היה להקדיש את הגן החדש לזכותו  לסיפור המלא
חב
מאז פטירתו הכואבת והפתאומית של השליח הבלתי נשכח הרב נתנאל דרייפוס ע"ה, הוחלט במוסדות חב"ד נתניה להקדיש את המוסד הראשון שיוקם לע"נ של הרב. ואכן לאור הביקוש הגדול לרשת גני חב"ד בנתניה והצורך לפתוח גן חדש במרכז העיר טבעי היה להקדיש את הגן החדש לזכותו.

אור לט' אלול- יום השנה לפטירתו התכנסו כל השלוחים לנתניה ומשפחתו הקרובה של הרב לאירוע חניכת הגן החדש "גן הרב דרייפוס". את הטקס פתח הרב מנחם ולפא יו"ר מוסדות חב"ד בנתניה ורב הקהילה בדברים נרגשים לזכר שותפו לשליחות במשך 35 שנה שיחדיו חוללו את המהפכה בנתניה ומשממה רוחנית הקימו הם את האימפריה החב"דית בעיר, שגן זה הינו הנדבך האחרון בו לעת עתה.

התרגשות עד דמעות עטפה את כל המשתתפים כאשר כובדו המשתתפים באמירת לחיים ואמירת דברי תורה וברכה לזכרו של הרב. נשאו דברים בני המשפחה- הבן הגדול הרב יוסף יצחק דרייפוס רב הישוב נורדיה, חתניו הרב חיים קעניג והרב שמואל רסקין שליח חב"ד בהונגריה, בנו הרב מנחם דרייפוס וחתנו הרב חוני יקונט.

לאחריהם דיברו והעלו זכרונות חבריו לשליחות רבת השנים בנתניה הרב יצחק טייכטל סמנכ"ל המוסדות ורב חב"ד במזרח נתניה, הרב צבי וילהלם שליח חב"ד בצפון נתניה, הרב יעקב מאזוז מנהל בית חב"ד לדוברי צרפתית, הרב יגאל פרחן מנהל הת"ת, הרב יאיר מעודה מנהל רשת גני חב"ד בנתניה. לסיום הטקס כובד ר' דוד מסס ששימש כיד ימינו של הרב הן בעמותת נתינה עמותת החסד אותה הקים וניהל הרב והן כגבאי בבית כנסת חב"ד במרכז העיר בו כיהן הרב דרייפוס כרב בית הכנסת.
להסרת הלוט כובדה הרבנית חנה דרייפוס אשתו של הרב שבמשך כל השנים עמדה לצידו במסירות ותמכה בו בכל פעולתיו. וזאת בנוסף לתפקידיה במוסדות חב"ד בנתניה כיועצת החינוכית בתלמוד תורה וברשת גני חב"ד בנתניה.

בסיום האירוע כובדו בני המשפחה בקביעת מזוזות בפתחי הגן. בכאב ובגעגועים התפזרו המשתתפים בציפיה לגאולה השלמה עת בו יבולע המות לנצח ומה ה' דמעה מעל כל פנים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.