מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״ב 16.07.2012

לפידות שימח את החולים: "חב"ד מצטיינים גם בחסד מקומי"

כמידי שנה בשלושת השבועות חוגגים עשרות חולי טרשת נפוצה ונכים שונים שמטופלים במסירות וברגישות ב"מרכז שיקום גראבסקי" של כולל חב"ד במגדל העמק. בפניהם הופיע השנה הזמר ישי לפידות. "אני נפעם לראות את ההשפעה האדירה של הרבי על העולם, לתומי חשבתי שבתי חב"ד הם העיקר, מסתבר שחסד מקומי חשוב ומיוקר לא פחות", הוא אומר ל-COL  לסיפור המלא
לפידות שימח את החולים:
כמידי שנה בשלושת השבועות חוגגים עשרות חולי טרשת נפוצה ונכים שונים שמטופלים במסירות וברגישות ב"מרכז שיקום גראבסקי" של כולל חב"ד במגדל העמק.

המנכ"ל המסור הרב זאב קרומבי גייס לאירוע את הזמר ישי לפידות מלווה ביד רמה במוזיקאי שי ברק שהתנדבו לשמח ולרגש את החולים ובני משפחותיהם בהופעה ארוכה ומיוחדת.

ההופעה התקיימה השנה בחצר הטיפולית של הוסטל, כאשר למעלה מחמישים נכים פיסיים קשים, חלקם על כיסאות גלגלים זכו שוב לרגעים של נחת, במוסד היחיד מסוגו בארץ, שמהווה עבורם בית חם ומקצועי.

"מידי שנה בפגרת האירועים אני מופיע לעמותות צדקה וארגוני חסד שונים בארץ ובעולם - אבל מוסד מיוחד כל כך טרם ראיתי", אומר לפידות ל-COL, "אני נפעם לראות את ההשפעה האדירה של הרבי על העולם, לתומי חשבתי שבתי חב"ד הם העיקר, מסתבר שחסד מקומי חשוב ומיוקר לא פחות". את האירוע ארגן דוידי קרומבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.