מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ב 15.07.2012

נתניהו: "הצעות לגיוס החרדים לא ניתנות ליישום בשטח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר למחלוקת סביב גיוס החרדים בפתח ישיבת הממשלה ואמר: "כל ההצעות של גיוס לאלתר מגיל 18 הן בבחינת תפסת מרובה לא תפסת". הוא הזהיר שאם ייעשה מהלך קיצוני מדי, "הציבור החרדי יתכווץ ויתקפל ותצאנה הנחיות לבטל את הגדוד הלוחם בנחל החרדי, מה שעלול להביא להקטנת מספר המתגייסים. הצעות כאלה טובות לכותרות, אבל אי אפשר ליישמן בשטח"  לסיפור המלא
נתניהו:

בעוד שהמחלוקת סביב גיוס החרדים נמשכת בין הליכוד לבין קדימה, התייחס הבוקר לסוגיה ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפתח ישיבת הממשלה הוא אמר: "כל ההצעות של גיוס לאלתר מגיל 18 הן בבחינת תפסת מרובה לא תפסת".

הוא הזהיר שאם ייעשה מהלך קיצוני מדי, "הציבור החרדי יתכווץ ויתקפל ותצאנה הנחיות לבטל את הגדוד הלוחם בנחל החרדי, מה שעלול להביא להקטנת מספר המתגייסים. הצעות כאלה טובות לכותרות, אבל אי אפשר ליישמן בשטח".

נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי במשך 64 שנות קיומה של מדינת ישראל נושא גיוס החרדים לא טופל כראוי. "אנחנו ניצבים בפני מהלך היסטורי, שיביא להגדלה משמעותית של המתגייסים בציבור החרדי, מבלי לגרום לקרע בעם", הוא אמר. המהלך יצליח רק אם יבוצע בהדרגתיות. אני אחראי להביא פתרון שיספק גם חלוקה שוויונית יותר של הנטל וגם אחדות. שתיהן חשובות לחוסן הלאומי שלנו".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.