מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ב 15.07.2012

"רכבת המצוות" במסיבת הסיום של חב"ד ברחובות ● גלריה

ברוב פאר והדר בנוכחות קהל של כ-500 אורחים, הורים ונכבדים נחגגה בחצר הת"ת חב"ד רחובות בראשות המנהל הרב אמיר הרץ, מסיבת סיום שנה"ל תשע"ב לסיכום הנושא השנתי "בין אדם לחברו", בו עסקו התלמידים בנושא זה במשך כל השנה כולה, באמצעות שיעורי חינוך בכיתות, כרטיס ניקוד שבועי, מבצעים מיוחדים ופעילות "אבות ובנים" לסיפור המלאצפו במופע כללי של הת"ת: "רכבת המצוות מ-א' ועד תיו"

ברוב פאר והדר בנוכחות קהל של כ-500 אורחים, הורים ונכבדים נחגגה בחצר הת"ת חב"ד רחובות בראשות המנהל הרב אמיר הרץ, מסיבת סיום שנה"ל תשע"ב לסיכום הנושא השנתי "בין אדם לחברו", בו עסקו התלמידים בנושא זה במשך כל השנה כולה, באמצעות שיעורי חינוך בכיתות, כרטיס ניקוד שבועי, מבצעים מיוחדים ופעילות "אבות ובנים".

במסיבה הופיעו התלמידים בהרכבים מוסיקליים שונים שכללו נגינה מפעימה על כינורות, מלודיקות, תופים וכלי הקשה שונים על בימה מעוצבת בתפאורה מרשימה ומיוחדת.

בהמשך הועלה מופע כללי של כל תלמידי הת"ת בנושא: "רכבת המצוות מ-א' ועד ת'" שזור בהופעת התלמידים בשירה ובמחול בהמחשת המצוות שבין אדם לחברו.

החלק המרכזי של המסיבה כלל הופעת התלמידים בהימנון "האוצר הגלום" וכן הקרנת בכורה לסרט עלילתי בביצוע תלמידי כיתה ח' ששיחקו בכישרון רב ובשילובם של תלמידים נוספים מכל הכיתות.

הסרט - עלילה חסידית המדגישה את הטוב הגלום בכל יהודי. בהפקת מרכז הפעילות המוסיקלית בת"ת האמן ר' מרדכי ברוצקי שי'.

במסיבה נשאו דברי ברכה סגן ראש העיר מר בנצי שרעבי ונציג ההורים ר'  אלי בצלאל, שהודו להנהלה ולצוות המורים על עבודתם המסורה במשך כל השנה כולה. מנכ"ל המוסדות הרב אלימלך שחר שי' ברך את ה"בוגרים", מסיימי כיתה ח'  שימשיכו לעלות מעלה מעלה בהמשך דרכם ואת משפחותיהם בנחת חסידי מהם.

נמסיבה הסתיימה בחלוקת פרסים, תעודות הצטיינות והוקרה לתלמידים שבלטו במעשים טובים, הצטיינות בתפילה וכן בשינון בע"פ בישיבת המתמידים.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.