מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשע״ב 10.07.2012

חיידר 'תורת אמת' בירושלים מציגים: בן חמש לבן מאה

'מסיבת חומש' חגיגית ומפוארת במיוחד התקיימה בסוף השבוע לילדי כיתת גן-מכינה בחיידר 'תורת אמת' בירושלים. המסיבה שהתקיימה באולם 'בית-ברכה' בהשתתפות הורי הילדים, הסבים, מנהלי המוסד ואורחים התייחדה השנה בכך שהייתה בסימן 'מאה שנה למוסדות 'תורת-אמת'' ולצורך כך אף הושר שיר מיוחד '100 שנה' על ידי מקהלת ילדי החמד של החיידר  לסיפור המלא ולתמונות
חיידר 'תורת אמת' בירושלים מציגים: בן חמש לבן מאה
'מסיבת חומש' חגיגית ומפוארת במיוחד התקיימה בסוף השבוע לילדי כיתת גן-מכינה בחיידר 'תורת אמת' בירושלים. המסיבה שהתקיימה באולם 'בית-ברכה' בהשתתפות הורי הילדים, הסבים, מנהלי המוסד ואורחים התייחדה השנה בכך שהייתה בסימן 'מאה שנה למוסדות 'תורת-אמת'' ולצורך כך אף הושר שיר מיוחד '100 שנה' על ידי מקהלת ילדי החמד של החיידר.
את המעמד הנחה בהצלחה רבה מנהלו החינוכי של המוסד, הרב דוד קוט, שהזמין את חתני השמחה לשאת את דברם ולפתוח בלימוד חומש 'ויקרא' כנהוג. התרגשות של קדושה נראתה על פני הנוכחים כאשר בהמשך חזרו הילדים על שורות תניא בעל פה, ניגונים, הצגות ומחזות של סיפורי חסידים, בלווי המוזקלי של ר' מאיר רוחמקין.
בין לבין נשאו דברים נציג ההורים ר' מישאל ורדי ונציג הסבים הרב משה פינקוביץ'. על המסיבה ניצחו ביד רמה המלמדים הרב אליעזר ליפשיץ והרב אהרון פרוכטמן ועימם הרב אדיר דניאל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.