מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשע״ב 10.07.2012

נחנכו סוויטות האירוח לשלוחים ''Pomegranate Suites"

משרד השלוחים חשף פרוייקט נוסף המיועד לתמוך ולסייע לשלוחים המבקרים בקראון הייטס, בטקס הפתיחה וגזירת הסרט של מלון הסוויטות המפואר Pomegranate סוויטות האירוח "פומגראנט" מיועדות לארח את השלוחים וילדיהם המבקרים בקראון הייטס לשהות קצרה של שניים עד שלושה לילות לסיפור המלא ולתמונות
נחנכו סוויטות האירוח לשלוחים ''Pomegranate Suites

ביום ראשון, ד' תמוז, משרד השלוחים חשף פרוייקט נוסף המיועד לתמוך ולסייע לשלוחים המבקרים בקראון הייטס, בטקס הפתיחה וגזירת הסרט של מלון הסוויטות המפואר Pomegranate.

מר אברהם יהודה בנדה, בעל הבית של סופרמרקט Pomegranate הידוע בפלאטבוש, נכח באירוע המרשים יחד עם משפחתו המורחבת. קודם האירוע, מר בנדה ומספר אורחים מיוחדים נוספים זכו בסיור בלעדי במקום בנוכחות צוות המעצבים שסיים את הליטוש הסופי בריהוט הסוויטות.

מר בנדה עשה צעד שטרם נראה בקרב תורמים, ותרם את כל עלות הבנייה והריהוט של סוויטות רימון - כולל הכיבוד שהגיע היישר מהסופרמרקט שלו, לאירוע גזירת הסרט . כשהוא מציין שזו "דרך פומגראנט" בניהול עסקים, הודה מר בנדה לרב גדליה שמטוב, לרב משה פינסון ולמר דוד פרקש על שנתנו לו את הזכות להשיב לשלוחים - שדלתם פתוחה לכל אורח, בכל מקום ובכל זמן - כגמולם הטוב.

הרב שמטוב והרב פינסון העניקו למר בנדה יצירת אומנות המבוססת על הלוגו של המלון החדש, וכן העניקו חריטת זכוכית מיוחדת לאחיו, מר יעקב יואל בנדה, ולמר דוד פרקש כאות הוקרה "על תרומתם להביא את המאמץ הזה מן הכח אל הפועל".

מיד לאחר חלוקת השי, הוזמנו שלושת האחים לבית בנדה ואביהם, לגזירת הסרט ולפתיחה הרשמית של סוויטות האירוח לשלוחים "פומגראנט". מר בנדה אף היה הראשון מבין חמשת האורחים המיוחדים שנתכבדו לקבוע את המזוזות. הרב דן יואל ליווי, העומד בראש ארגון הכשרות העולמי OK ותומך מרכזי של קעמפ ילדי השלוחים באריזונה, התכבד בקביעת המזוזה השניה. הרב שמעון לזרוב והרב שלום בער לוויטין, מהוועדה המייעצת של משרד השלוחים, התכבדו בקביעת המזוזה השלישית והרביעית. ואת המזוזה החמישית קבע הרב אברהם שמטוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד. או אז נפתח המלון לקהל לסיור נרחב.

אורחים חשובים נוספים שכיבדו את האירוע בנוכחותם היו הרב יהודה קרינסקי, יו"ר המרכז לענייני חינוך, והרב כתריאל שמטוב, שאביו, ר' מענדל שמטוב ע"ה בנה את בית השלוחים הראשון באיסטערן פארקווי 715, וסלל את הדרך להגשמת הרעיון של משרד השלוחים.

סוויטות האירוח "פומגראנט" מיועדות לארח את השלוחים וילדיהם המבקרים בקראון הייטס לשהות קצרה של שניים עד שלושה לילות. שירות ההזמנות יהיה פתוח כאשר התקנת מערכת ההזמנות אונליין תושלם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.