מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשע״ב 09.07.2012

בני ברק: במסיבת סיום הוכתרו חתנים וסגניהם

במסיבת הסיום של תלמוד תורה "בני מנחם" חב"ד, בני ברק לשנה"ל תשע"ב, שהתקיימה באולמי מודיעין ביום חמישי ט"ו תמוז, השתתפו תלמידי הת"ת, לצד הוריהם, בני משפחותיהם וידידי התלמוד תורה ● השיא היה חתני "מבצע מעגלי החסידות", שהתקיים השנה בת"ת, וכלל חוברות, משימות ומבצעים על חגי חב"ד, מח"י אלול עד י"ב תמוז לסיפור המלא
בני ברק: במסיבת סיום הוכתרו חתנים וסגניהם
צילום: ברלה שיינר

במסיבת הסיום של תלמוד תורה "בני מנחם" חב"ד, בני ברק לשנה"ל תשע"ב, שהתקיימה באולמי מודיעין ביום חמישי ט"ו תמוז, השתתפו תלמידי הת"ת, לצד הוריהם, בני משפחותיהם וידידי התלמוד תורה.

בנוסף לכך, שהוכתרו סגני משנה, סגנים וחתנים, על כך שנבחנו על "לב" דפי גמרא בעיונא ובעל פה, במשך השנה, כולל רש"י ותוס', וכן תלמידים שהצטיינו בתפילה וביר"ש, בסיסמת "דרך ארץ קדמה לתורה".

בנוסף, השנה תלמידי הת"ת, עם סיום תפילת שחרית, למדו בכל יום "ענייני גאולה ומשיח" לפי הוראת הרבי, מתוך הספר "סודות הגאולה" בעריכתו של הרב מנחם ברוד. וגם כאן נבחרו "חתני גאולה ומשיח".

אך השיא היה חתני "מבצע מעגלי החסידות", שהתקיים השנה בת"ת, וכלל חוברות, משימות ומבצעים על חגי חב"ד, מח"י אלול עד י"ב תמוז.

לפני כל קבוצה שעלתה לקבל את הפרסים על החג החב"די, עלתה כיתה אל הבמה, ושרה ניגון חב"די המתאים לאותו תאריך חסידי. כל זה, בניהולו ובניצוחו של המנהל הרב ירחמיאל בלינוב שי'.

את המסיבה הנחה בטוב טעם הרב נפתלי הכהן רוט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.