מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשע״ב 09.07.2012

מסיבת סיום מרגשת של ת"ת "דברי מנחם" חב"ד נתניה

ביום רביעי י"ד תמוז חגגו תלמידי תלמוד תורה "דברי מנחם" חב"ד נתניה, מסיבת סיום עוצמתית ומרגשת. המסיבה סיכמה שנה עמוסה בפעילות חסידית עם התלמידים  ● במהלך הערב הועלתה הצגה "זה תלוי רק בנו" בביצוע של תלמידי כיתה ז, ההצגה עסקה בחשיבות של אהבת ישראל, ההצגה היתה מרגשת ושולבו בה ניגונים לסיפור המלא
מסיבת סיום מרגשת של ת
ביום רביעי י"ד תמוז חגגו תלמידי תלמוד תורה "דברי מנחם" חב"ד נתניה, מסיבת סיום עוצמתית ומרגשת. המסיבה סיכמה שנה עמוסה בפעילות חסידית עם התלמידים.
פתח בדבר מלכות הרב מנחם וולפא מנכ"ל המוסדות ושליח הרבי הראשי לנתניה ששיבח את העשייה הברוכה בת"ת וכן דיבר על חג הגאולה של הרבי הריי"צ.

הרב יגאל פרחן מנהל הת"ת בירך את התלמידים וההורים ושיבח באופן אישי את המחנכים העושים עבודת קודש לחינוך התלמידים. את הערב כולו הנחה בטוב טעם הרב זאב קפלן המנהל החינוכי.

בתחילת הערב הופיעו תלמידי כיתה א  במסיבת חומש מרגשת ביותר, הם הופיעו בהמחזה הכוללת שירה  וריקודים, בנושא "רואים את הקולות". האבות נשאו אותם על הכתפיים בהתרגשות רבה. כן הוקרנה מצגת של התלמידים בכיתה במעגל השנה, כל זה בהשקעה וההתמסרות של מחנך הכיתה  הרב מאיר מור יוסף.

בהמשך הערב הועלתה הצגה "זה תלוי רק בנו" בביצוע של תלמידי כיתה ז, ההצגה עסקה בחשיבות של אהבת ישראל, ההצגה היתה מרגשת ושולבו בה ניגונים. המחנך הרב נתנאל בן מעש ניצח על ההצגה וטרח רבות להצלחתה, את ההצגה כתב ר' תומר רטהאוז אשר ליוה את התלמידים בחזרות. כמו כן חולקו שלשה כרטי טיסה לרבי- לתלמידים שהצטיינו באופן מיוחד בתפילה חסידית במהלך השנה, וחולקו תעודות הצטיינות לתלמידים ששיננו במרץ רב פרקי תניא דפי גמרא ומשניות בע"פ במבצע "קציר הזריעה".

בכניסה לאולם הוצגה תערוכה בביצוע של תלמידי כיתה ג, בה הוצגו כלי המקדש שהכינו התלמידים בביצוע הרב אורן דהן. ההורים סיכמו את הערב כהתרוממות רוח ורגעי נחת, ושיבחו את הנהלת הת"ת על ההשקעה במשך השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.