מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ג 30.07.2003

"שלוחי הרבי מתקנים את חורבן הבית"

אמש (שלישי) נערך בבית-הכנסת "גאולת ישראל" בתל-אביב, סיום מסכת וכינוס תורה בהלכות בית הבחירה בארגון מרכז חב"ד-ליובאוויטש ת"א-יפו, זאת על-פי תקנתו של הרבי להרבות בשמחה של מצוה בימים אלו. בכינוס השתתפו הראשון-לציון, הרב מרדכי אליהו; רב מרכז תל-אביב, השליח הרב יוסף גרליצקי; משפיע אנ"ש בעיר, הרב משה אשכנזי; אל"מ מיל' משה לשם; יו"ר ביהכנ"ס, ר' פנחס כץ; רבני השכונות, חברי המועצה הדתית, תלמידי ישיבת "חזון אליהו" חב"ד ומאות מתושבי העיר.
הראשון-לציון, הרב מרדכי אליהו בנאומו בבית-הכנסת "גאולת ישראל" בתל-אביב
הכינוס שמתקיים מזה שנים, הונחה על-ידי הרב בועז סגל. את סיום המסכת ערך הרב אורי בן-שחר, ראש הכולל "תפארת זקנים לוי יצחק" בעיר. פרקי תהילים לביטחון העם היושב בציון הוקראו על-ידי המשפיע הרב שלום-בער בוטמן. הראשון-לציון, הרב מרדכי אליהו הלהיב את הקהל בנאומו על הצורך של חינוך ילדים ללימוד התורה ביראת-שמים, והתפלפל בדברי הראשונים על הכפורת והכרובים, הכרובים מעל הלוחות, כי הכרובים מסמלים ילדים שעוסקים בתורה ובלעדם אין ארון ולוחות הברית. הרב אליהו ציין שכיום שלוחי הרבי בארץ ובעולם מתקנים את הסיבות לחורבן בית ראשון ושני שהרי בית ראשון נחרב מפני שלא ברכו בתורה תחילה, היפך קדושת התורה, וחורבן בית שני בגלל שנאת חינם. "ואין תנועה כמו חב"ד ושלוחי הרבי שמפיצה לימוד התורה וקדושת התורה בעולם, ומחבקת כל יהודי באשר הוא באהבת חינם. ובזכות זה נזכה כולנו לשלימות הארץ, בגאולה האמיתית והשלמה ע"י משיח צדקנו". בנאומו, רב מרכז תל-אביב, הרב יוסף גרליצקי דיבר על החשיבות והזכות לקיים התקנות של הרבי, שהוא האתפשטותא דמשה שבדורנו, והאריך בביאור נפלא של הרבי שהרמב"ם אינו מונה את עשיית הארון למצווה. יו"ר הארגון "שנית גמלא לא תיפול", אל"מ משה לשם, נשא דברים בנושא "השפלות שהגענו למצב שמשחררים רוצחים, ומחלקים יישובים שנבנו בדם ויזע לשונאי ישראל, ואין פוצה פה", וסיים שבמצבנו רק משיח יציל אותנו. בתום האירוע, הודה המנחה לרב יצחק לפקיבקר, רכז הפעילות של מרכז חב"ד, על הארגון הנפלא של הכינוס. כ'תשורה' הודפס חוברת מפוארת הכוללת שיחת-קודש מהרבי בהלכות בית הבחירה, שחולק למשתתפים שיצאו בשעה מאוחרת מהכינוס בתקווה שכבר פוגשים את משיח צדקנו שיגאלנו מיד ממש.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הרב גרליצקי-רב ראשי לתל אביב
א' אב ה׳תשס״ג
הרב יוסף גרליצקי השליח הדינמי והפעיל שלדעתי אין דוגמתו חייב להיבחר כרבה הראשי של העיר וכל מי שיש בידו לקדם את בחירתו ודאי יעשה ככל אשר ביכולתו במשימה מבורכת זו .
2.
לא להגזים...
ב' אב ה׳תשס״ג
"השליח הדינמי והפעיל שלדעתי אין דוגמתו"...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.