מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ב 06.07.2012

חב"ד בקמפוס מתרחבים באירופה: צרפת, גרמניה, הולנד

בסוף השבוע שעבר נחתם בקונטיקט הכינוס העולמי ה-11של שלוחי חב"ד בקמפוס, שהוגדר כ"כינוס המוצלח והגדול ביותר שנערך עדכה", כך על פי דבריו של הרב יוסי גורדון, סגן נשיא הקרן הבינלאומית של 'חב"ד בקמפוס'. "הכינוס הסתיים, אבל ההשפעה שלו מרחיקה לכת ● זו הפעם היחידה בשנה בה מנהלי הסניפים של 'חב"ד בקמפוס' המייצגים 175 קמפוסים שונים מכל רחבי העולם מתכנסים יחדיו בכדי לשמוע, ללמוד ולהתכונן לקראת שנה הלימודים הקרובה" לדיווח ולתמונות
חב
צילום: בנצי ששון

בסוף השבוע שעבר נחתם בקונטיקט הכינוס העולמי ה-11 של שלוחי חב"ד בקמפוס, שהוגדר כ"כינוס המוצלח והגדול ביותר שנערך עד כה", כך על פי דבריו של הרב יוסי גורדון, סגן נשיא הקרן הבינלאומית של 'חב"ד בקמפוס'. "הכינוס הסתיים, אבל ההשפעה שלו מרחיקה לכת. זו הפעם היחידה בשנה בה מנהלי הסניפים של 'חב"ד בקמפוס' המייצגים 175 קמפוסים שונים מכל רחבי העולם מתכנסים יחדיו בכדי לשמוע, ללמוד ולהתכונן לקראת שנה הלימודים הקרובה".

יותר מ-800 משתתפים, בניהם מנהלי בתי חב"ד ובני משפחותיהם השתתפו בכינוס בן ארבעה ימים שנערך במלון הילטון בקונטיקט. סדנאות, שיעורים, הרצאות, ודיונים לצד תוכניות ערב וסדנאות כלליות כללו עשרות נושאים החל משיפור ההצלחה של סעודות השבת ועד לגיוס כספים.

במהלך באנקעט הכינוס שנערך ביום רביעי בו השתתפו תומכי המוסדות וסטודנטים רבים הודיע הרב גורדון על הרחבת פעילות הארגון באירופה זאת עם פתיחתם של סניפים חדשים במדינות צרפת, גרמניה, הולנד והונגריה.

"החזון שלנו הוא רשת גלובלית משולבת ויעילה, שתספק בצורה חלקה ונכונה שירות יהודי לכל סטודנט בכל קמפוס", אמר הרב גורדון.

"בין היוזמות השונות שנחשפו בבאנקעט הוכרז על השקת פרוייקט מחקר שיביא את לימוד התורה לעשרות אלפי הסטודנטים היהודים לרמה חדשה ומיוחדת", אומר הרב אשר יארס, מנהל בית חב"ד בקמפוס רוצ'סטר והסביבה ויו"ר הכינוס לשנה זו. לדבריו היוזמה הייתה לחקור נושאים כגון עסקים, אתיקה רפואית, תלמוד, פרשת השבוע ועוד.

במהלך האירוע הדגיש הרב משה קוטלרסקי, יו"ר הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס שהעבודה של בתי חב"ד בקמפוסים הייתה חיונית וחשובה בכדי לחזק את הסטודנטים היהודים ולקשר אותם למורשת היהודית שלהם ובכך להבטיח את הדור הבא של מנהיגי הקהילה היהודית.

"אסור לנו לנוח עד שכל סטודנט יהודי יהיה מסופק בכל מה שהוא צריך מבחינת יהדות כך שזה יהיה חלק מחייו", אמר קוטלרסקי לשלוחים. הוא פנה אל התומכים שישבו בין הקהל כשהוא אומר: "אתם החלק המרכזי והחשוב הנותן לנו את היכולת להגיע לאותם סטודנטים יהודים בקמפוסים".

"היופי של הכינוס הזה יכול להמצא במטרה המשותפת וברוח המאחדת אצל כל אחד ואחד מהמשתתפים", אומר גורדון. "לכל אחד יש תפקיד במתן בית חם ואוהב לכל סטודנט יהודי הרחק מביתם המקורי, בכל זמן ובכל מקום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.