מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ב 03.07.2012

ברגע האחרון: נמנעה סגירת בית ספר חב"ד בלוד

היום, התבשרו בהנהלת בית ספר חב"ד רסקו בעיר לוד, הקרוי על של אדמו"ר הריי"צ, בעל יום ההילולא, כי בית הספר לא יסגר, זאת לאחר שלפני מספר חודשים הודיעה עיריית לוד, והנהלת משרד החינוך לכל הנהלת בית הספר ובראשם למנהלת הגב' הדסה מעטוף כי הוחלט לסגור את שערי בית הספר החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה לסיפור המלא
ברגע האחרון: נמנעה סגירת בית ספר חב

היום, התבשרו בהנהלת בית ספר חב"ד רסקו בעיר לוד, הקרוי על של אדמו"ר הריי"צ, בעל יום ההילולא כי בית הספר לא יסגר, זאת לאחר שלפני מספר חודשים הודיעה עיריית לוד, והנהלת משרד החינוך לכל הנהלת בית הספר ובראשם למנהלת הגב' הדסה מעטוף כי הוחלט לסגור את שערי בית הספר החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה.

הנהלת בית הספר בראשות המנהלת הגב' הדסה מעטוף פנתה בדחיפות לעסקן החבד"י הרב יעקב גלויברמן שליח הרבי ללוד וביקשה את עזרתו לביטול ההחלטה לסגירת בית הספר.

הרב גלויברמן כינס אסיפה דחופה עם יו"ר ועד קהילת חב"ד בעיר ר' חיים גלינסקי וצוות הנהלת בית הספר בראות המנהלת הגב' הדסה מעטוף, בכדי לפעול לביטול ההחלטה האיומה.

היסטוריית בית הספר:

לפני כחמישים שנה נוסד בית הספר חב"ד ונקרא של שמו של הרבי רבי יוסף יצחק שניאורסהון נ"ע, במרכזה של העיר לוד בשכונת רסקו אשר בסמיכות לשוכנת חב"ד.

לאורך עשרות השנים ניהלו ולימדו בבית הספר מורים מחסידי חב"ד בעלי שם בחינוך ובמסירות. 

הרב גלויברמן אשר פועל לאורך שנותיו בעסקנות הציבורי ראה שהפעם מדובר בגזירה מאוד קשה, וקבע יעד אשר לא ייתכן כי בית ספר אשר הוקם בעיר לפני כ-50 שנה בהוראותיו של הרבי ונקרא על שמו של הרבי הריי"צ ייסגר, ומה עוד אשר עשרות מחסידי חב"ד בעלי משפחות ב"ה, נהיו חסידים ודבקים בה' בזכות חינוך שקיבלו לאורך עשרות שנים בבית הספר הנ"ל. 

הרב גלויברמן השוהה באירופה אומר: ב"ה, התבשרנו היום כי בית הספר חב"ד רסקו ימשיך לפעול בשנה הבעל"ט, אנו מודים לקב"ה ולרבי נשיא דורנו אשר קיבלנו את ברכותיו והדרכותיו בכל צעד ושעל, וכן לכל להנהלת משרד החינוך החל מלשכת השר גדעון סער ולכל הגורמים בעיריית לוד אשר הסכימו וחתמו על ביטול סגירת בית הספר, וכמובן למנהלת בית הספר הגב' הדסה מעטוף אשר דאגה בכל המישורים באופן בלתי רגיל ולכל צוות המורים אשר דואגים ופועלים במרץ תוך מסירות ומאמץ למען חינוך והדאגה לתלמידים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.