מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ב 03.07.2012

השליח שיצא לשליחות בזכות 'מרכז שליחות' ● דיווח, גלריה

קרוב ל-400 בחורים יוצאים בימים אלו למרכז שליחות, רבים מהם הגיעו ביום חמישי האחרון ליום העיון המסורתי שנערך במוזיאון צבאות ה' בשכונת קראון הייטס בכדי לקבל הדרכה והשראה לקראת צאתם ● כותרת של היום עיון היה נאומו היחודי של הרב זלמן מנדלסון, שיצא לשליחות בג'קסון, ווימינג כתוצאה ישירה מהפעמים בהם ביקר במקום כחלק מ'מרכז שליחות' לסיפור המלא
השליח שיצא לשליחות בזכות 'מרכז שליחות' ● דיווח, גלריה
צילום: חיים פרל

קרוב ל-400 בחורים יוצאים בימים אלו למרכז שליחות, רבים מהם הגיעו ביום חמישי האחרון ליום העיון המסורתי שנערך במוזיאון צבאות ה' בשכונת קראון הייטס בכדי לקבל הדרכה והשראה לקראת צאתם.

אותם תמימים ייצאו למסעות למקומות נידחים בכל רחבי העולם בחיפוש אחר יהודים מכל הסוגים להם יציעו הזדמנות להתחבר אל מורשתם. שורה ארוכה של דוברים נשאו דברים בפני אותם תמימים, כשהם מדברים איתם על חשיבות 'מרכז שליחות' לצד טיפים מעשיים שיבטיחו להם הצלחה בשליחותם.

הרב משה קוטלרסקי מ'המרכז לענייני חינוך' שיתף את הקהל בסיפורים שונים אודות 'מרכז שליחות' שהוקם ע"י הרבי בשנת 1943, מוסד שמאז היווסדו גרם לבנייתם ופיתוחם של קהילות רבות ברחבי העולם ואף שינה את חייהים של יהודים רבים.

במהלך השנים, עודד הרבי פעמים רבות את אותם בחורים שיצאו למרכז שליחות. הרב חיים שאול ברוק שיתף עם הנוכחים אפיזודות שונות מאותם פעמים, כשהוא מציין את הדגש הרב אותו נתן הרבי למוסד זה.

הרב ברוך דוב לשס ממונסי, ניו יורק נתן לתלמידים הדרכה מעשית שכללה הלכות רלוונטיות רבות, כגון שמירת שבת במלון מודרני ועוד.

הרב מנדי קוטלרסקי דיבר על החשיבות של שמירה מדוקדקת של הכתוב בדו"ח, ואת הערך שזה נותן במהלך השליחות וכן בחודשים ובשנים הבאות.

כותרת של היום עיון היה נאומו היחודי של הרב זלמן מנדלסון. הרב מנדלסון יצא לשליחות בג'קסון, ווימינג כתוצאה ישירה מהפעמים בהם ביקר במקום כחלק מ'מרכז שליחות'. "החשיבות של הגעה לבתי יהודים מצויידים בדבר תורה הינה חשובה יותר משאפשר לתאר", הוא אמר. "כל מי שאי פעם עשה סוג של שליות כלשהיא יודע שהתורה היא הסחורה הטובה ביותר, זהו הכלי השימושי והנחוץ ביותר".

"בכל עת, חשוב להיות מודע מהי המשימה שלך ואת מי אתה מייצג", חתם מנדלסון את דבריו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.