מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ב 01.07.2012

מדהים: התקיפה באיראן ותוכנית הרבי במלחמה בהפלות ● וידאו

הנואם המרכזי באירוע לדוברי עברית של ה'מרכז לענייני חינוך', היה ישראל קצובר, מבכירי הפרשנים הצבאיים והמדיניים - שהגיע במיוחד מישראל • קצובר חשף בפני המשתתפים פרקים מתוך מסכת הקשרים הרחבה לה זכה עם הרבי לאורך השנים • סיפור התקיפה באיראן ב-10 שורות וסגירת מעגל עם יליד שכונת קטמון בעקבות תוכנית הרבי למניעת ההפלות בשכונה לצפייה בוידאו, בלעדי ל-COL 
מדהים: התקיפה באיראן ותוכנית הרבי במלחמה בהפלות ● וידאו
ישראל קצובר נושא דברים (צילום: COL)

באירוע לדוברי עברית שנערך לקראת ג' תמוז באוהל הק', בארגון 'מרכז לענייני חינוך', התארח הפרשן הצבאי הוותיק מר ישראל קצובר ונשא את הנאום המרכזי.

מר קצובר סקר את מעורבתו העמוקה של הרבי במצב הביטוחני והוכיח כי ראייתו רחבת הטווח של הרבי היא זו שעמדה במבחן התוצאה. לאחר-מכן עבר מר קצובר לספר על קשריו האישיים שלו ורעייתו עם הרבי.

"במהלך היחידות הרבי פנה לאשתי והתעניין בעבודתה כעובדת סוציאלית בשכונת קטמון בירושלים. להפתעתנו, הצביע הרבי על ריבוי אחוזי ההפלות בקטמון, תוך שהוא מדריך אותה כיצד לטפל בבעיה זו".

בשלב זה, כשכל המשתתפים יושבים ומאזינים ברוב קשב לנאום המרתק, נעמד אחד המשתתפים וביקש את רשות הדיבור. לתדהמת כולם, פנה האיש אל הקהל, וגילה כי הוא עצמו יליד שכונת קטמון, תוך שהוא מציין את העובדה הבאה שסגרה את המעגל: "לפני לידתי עברה אימי שתי הפלות!"- - -

"אני מביא איתי היום נייר עמדה לרבי"

"בכל פעם שהייתי מבקר את הרבי, הייתי נוהג להציג בפני הרבי 'נייר עמדה' הסוקר את המצב הביטחוני בכעשר שורות. אם הייתי צריך להיכנס היום אל הרבי, אין לי שום ספק מה הרבי היה אומר לי.

"הרבי היה אומר לי: תאר לי מה המצב היום בנושא האיראני. איפה זה עומד? לאן זה הולך? עשר שורות!" בשלב זה מציג מר קצובר את המסמך ומנתח אותו בפני המשתתפים. "זו התמונה הכוללת של האיום האיראני.יש לי הרבה שאלות בעקבות המסמך הזה.אבל אין לי היום תשובות. אין לי גם את מי לשאול", סיים מר קצובר.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.