מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ב 01.07.2012

אורח וועידת המחנכים השנתית: הרב יוסף טייב

הרב יוסף טייב אב"ד בעיר וענסען בצרפת יהיה אורח וועידת המחנכים של צעירי חב"ד שציערך בחודש הבא, במלון ניר עציון שלמרגלות הר הכרמל. הרב טייב יתוועד עם המחנכים, ויעמוד לרשות המחנכים ביעוץ והדרכה ● מנהל הוועידה הרב נפתלי רוט מסר כי "במשך ימי הועידה יתקיימו סדרת הרצאות של אנשי מקצוע ומומחים בהכרת נפש הילד, זיהוי הקשיים והדרכים להתמודדות בהצלחה"  לסיפור המלא
אורח וועידת המחנכים השנתית: הרב יוסף טייב

הרב יוסף טייב אב"ד בעיר וענסען בצרפת יהיה אורח וועידת המחנכים של צעירי חב"ד שציערך בחודש הבא, במלון ניר עציון שלמרגלות הר הכרמל. הרב טייב יתוועד עם המחנכים, ויעמוד לרשות המחנכים ביעוץ והדרכה.

הועידה תתקיים בתאריכים י"א-י"ב-י"ג מנחם אב במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל, ותעמוד בסימן "הכר את המחונך שלך", שמטרתו לשקף ערוצים שונים של היקשרות למגוון רחב של טיפוסי תלמידים.

מנהל הוועידה הרב נפתלי רוט מסר כי "במשך ימי הועידה יתקיימו סדרת הרצאות של אנשי מקצוע ומומחים בהכרת נפש הילד, זיהוי הקשיים והדרכים להתמודדות בהצלחה".

מספרם של מתכנסי הועידה מהארץ ומחו"ל, הולך וגדל משנה לשנה, ומהם מחנכים, רמי"ם, משפיעים ראשי ישבות ומנהלים עובדה - המעידה על הצורך הדחוף לשמור על עירנות מוגברת, להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר כדעת הרבי.

מחידושי השנה: מושב מיוחד רב שיח עם ראשי הישיבות, השקת פורום מנהלים, סדרת סדנאות ייחודיות בתחום בריאות הקול, סוגי פגיעות בילדים זיהוי וטיפול, ועוד.

לרישום באמצעות טופס רישום אלקטרוני: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.