מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשע״ב 30.06.2012

בניין משרדים בשווי 1.2 מיליון נרכש עבור JLI‏

באמצעות תרומה  בסך 1.2 מיליון דולר נרכש בניין בן 5 קומות על שדרת איסטערן פארקווי בין הרחובות קינגסטון לאולבני בו ישכנו משרדי הארגון JLI, בתרומתם הנדיבה של מר ג'ורג' ראהר ומר דוד מיגרמאן, כך התבשרו המשתתפים בכינוס השנתי העולמי של מנהלי סניפי JLI שנערך בתחילת השבוע ב'קווניס קולג'  לסיפור המלא ולתמונות
בניין משרדים בשווי 1.2 מיליון נרכש עבור JLI‏
צילום: בנצי ששון

בכינוס השנתי העולמי של מנהלי סניפי JLI שנערך בתחילת השבוע ב'קווניס קולג' בניו יורק, הכריז הרב משה קוטלרסקי, יו"ר ארגון 'המכון ללימודי יהדות JLI' על תרומתם הנדיבה של מר ג'ורג' ראהר ומר דוד מיגרמאן בסך 1.2 מיליון דולר לטובת הרחבת ופיתוח הארגון, תרומה איתה נרכש בניין בן 5 קומות על שדרת איסטערן פארקווי בין הרחובות קינגסטון לאולבני בו ישכנו משרדי הארגון בהם עובדים 39 עובדים ב12 מחלקות שונות.

במהלך נאומו בכינוס אמר מר דוד מיגרמאן, נשיא 'קרן קהלת' שההון היהודי צריך להיות מושקע בדור העתיד, מה שיבטיח חינוך יהודי נכון ומבוסס לדורות הבאים. בהמשך נאומו שיתף הוא את הנואמים בסיבות שגרמו לו לתמוך בארגון JLI שמעודד לימוד תורה ברמה גבוהה על פני הגלובוס כולו.

קרוב ל350 מנהלי סניפי JLI מכל רחבי העולם התכנסו בכדי ללמוד ולשמוע כיצד לפתח ולקדם את הסניף שלהם זאת דרך סדנאות והרצאות שכללו מגוון רחב של נושאים החל ממשאבים, הצגת כלים חדשים, שיווק יעיל, גיוס כספים, אומנות הדיבור ועוד.

במהלך הכינוס היוצרים של הקורסים החדשים לשנת הלימודים הבאה הציגו את הרעיונות והנושאים של כל קורס בפני המשתתפים. קורס 'הקבלה שלך' לעונת הסתיו הוצגה ע"י הרב נפתלי סילברברג. קורס החורף 'חיים עם יושרה' הוצג ע"י הרב שלמה יפה והרב שלמה דינרמן, כאשר קוס האביב של JLI 'סיפור התלמוד' הוצג ע"י הרב שמואל בראון והרב נפתלי סילברברג.

אחד מההתפתחויות החדשניות ומאלו שישנו את פני העתיד של הארגון הוא שיתוף פעולה עם מספר גדל והולך של ארגונים שונים ומגוונים, כאשר שיתופי פעולה אלו הופכים את JLI לספקית תוכנית הלימודים היהודית הגדולה בעולם, מה שמאפשר לבתי חב"ד המתפעלים סניף של JLI להגיע לקהל יעד חדש ושונה דרך אותם קורסים יחודים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.