מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ב 28.06.2012

שגריר בריטניה אירח בר מצווה מרגשת לילדי 'אור שמחה'

ערב הצדעה יוקרתי וחגיגת בר מצווה מרגשת נערכה לילדי פנימיית 'אור שמחה' -בחצר ביתו של השגריר הבריטי בישראל, בהשתתפותם של השגריר הבריטי, מת'יו גולד, צוות השגרירות, ושורה של אנשי עסקים, נכבדים וידידי המוסד, לצד ילדי הפנימייה ● הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לישראל לשעבר, ידיד קרוב של 'אור שמחה' שיתף גם הוא את הילדים והקהל ברגעים אישיים לסיפור המלא
שגריר בריטניה אירח בר מצווה מרגשת לילדי 'אור שמחה'

ערב הצדעה יוקרתי וחגיגת בר מצווה מרגשת נערכה לילדי פנימיית ' אור שמחה'  -בבית שגריר בריטניה בישראל.

האירוע המרגש והיוקרתי, התקיים בחצר ביתו של השגריר הבריטי בישראל, בהשתתפותם של השגריר הבריטי, מת'יו גולד, צוות השגרירות, ושורה של אנשי עסקים, נכבדים וידידי המוסד, לצד ילדי הפנימייה. 

האירוע היווה מעמד הצדעה מרגש ומיוחד לכבוד פועלה של עמותת "אור שמחה" המפעילה בכפר חב"ד בית חם לילדים בסיכון, בו נמצאים ילדים מכל רחבי הארץ הזקוקים למסגרת חוץ ביתית.

ביום רביעי האחרון הפך ביתו האישי של שגריר בריטניה בישראל את ייעודו ורגעי הדיפלומטיה השגרתיים הפכו באחת למעין התוועדות חמימה וחסידית לרגל שמחת בר המצווה לילדי אור שמחה מכפר חב"ד.

האווירה הביתית הביאה את השגריר להתרגשות אישית אותה הוא תיאר באופן הבא "ישנם אירועים שאני לא שמח להשתתף , יש אירועים שאני לא שמח בהם אבל אני חייב להראות כאילו אני שמח, הערב אני עומד כאן נרגש ושמח מעמקי ליבי לראות את הילדים מכפר חב"ד ואת פועלה של פנימיית 'אור שמחה'. "זהו יום חג ושמחה משפחתית אישית של כולנו" אמרו מנהלי פנימיית 'אור שמחה' בכפר חב"ד הרב זאב סלאווין והרב יוסף יצחק קליין.

הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לישראל לשעבר, ידיד קרוב של 'אור שמחה' שיתף גם הוא את הילדים והקהל ברגעים אישיים וציין בפניהם כי פרשת 'שלח' היא גם פרשת השבוע שחל בו בר המצוה שלו.

הרב זאב סלאוין מנכ"ל המוסד ברך את השגריר ואת בעלי חברת 'עורב' ר' אברהם סילבר ומר שמואל מלמן - שפרסו את חסותם על האירוע המכובד.

מקהלת ילדי 'אור שמחה' והכנר החסידי דניאל אהביאל הנעימו לאורחים את הערב  וסחפה את הקהל לריקודים חסידיים עם חתני בר המצווה .

בסיום קבלו האורחים שי מיוחד פרי יצירתם של תלמידי הפנימייה.

האירוע הופק ע"י ר' שניאור פליישמן ור' יוסי פלס מחברת 'פליישמן הפקות'

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.