מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ב 21.06.2012

מהפכת הכשרות ברוסיה: וכעת גם גלידה חלבית כשרה למהדרין

עדות נוספת למהפכת הכשרות שעוברת על רוסיה, ניתן לקבל השבוע עם סיום הייצור המיוחד של גלידה חלבית כשרה למהדרין, לראשונה בתולדות האימפריה הרוסית ●  הכל החל בפנייה של ענקית יצרני הגלידות ברוסיה - חברת 'סטברופולסקי', לוועד הכשרות המהודרת של הרבנות הראשית של רוסיה, לקבלת הכשר לקו יצור מיוחד שברצונם לשווק ברוסיה ובארץ, עם ההכשר המהודר של הרבנות הראשית  לסיפור המלא
מהפכת הכשרות ברוסיה: וכעת גם גלידה חלבית כשרה למהדרין
עדות נוספת למהפכת הכשרות שעוברת על רוסיה, ניתן לקבל השבוע עם סיום הייצור המיוחד של גלידה חלבית כשרה למהדרין, לראשונה בתולדות האימפריה הרוסית.

הכל החל בפנייה של ענקית יצרני הגלידות ברוסיה - חברת 'סטברופולסקי', לוועד הכשרות המהודרת של הרבנות הראשית של רוסיה, לקבלת הכשר לקו יצור מיוחד שברצונם לשווק ברוסיה ובארץ, עם ההכשר המהודר של הרבנות הראשית, בראשותו של רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר.

צוות מיוחד של רבנים ומשגיחי כשרות יצא בטיסה ממוסקבה לעיר סטברופול שברוסיה, בהם הרב יוסף יצחק מרזל מרבני וועד הכשרות והרב יוסף וורזוב יו"ר וועד הכשרות, שם חברו לרב העיר ושליח חב"ד המקומי הרב אלכסנדר נעסטרוב, ובמשך מספר ימים, הכשירו את הקו המיוחד שיועד לייצור הכשר. מתחילת שלב החליבה ועד האריזה והחתמתם של עשרות אלפי הגלידות בחותמת 'חלב ישראל' למהדרין - לא הסירו הרבנים והמשגיחים את עיניהם, כל העת עמדו ופיקחו באופן מחמיר ורצוף.

בשלב הראשון ייצרו במפעל הגלידות ששה סוגי גלידות שונים בטעמים רבים, אשר ישווקו בימים הקרובים בחנויות רבות ברוסיה, וברשתות שונות בארץ ישראל.

הכשרת מפעל זה, היא כאמור חלק ממהפכה של ממש שעוברת על רוסיה בתחום הכשרות, כאשר מפעלים רבים מתעניינים ומוכנים לקבל את כל התנאים המחמירים בכדי לזכות בהכשר המהודר של הרבנות הראשית לרוסיה, שמוניטין רב יצא לו בכל העולם. מוצרים רבים שזכו לשאת את ההכשר המהודר, מופצים בהצלחה יתירה בכל העולם וזוכים לעלות על שולחנם של משפחות יהודיות השומרים ומפקידים על כשרות ברמה הגבוהה ביותר.

'וועד הכשרות' של הרבנות הראשית ברוסיה, מעניק כיום את הכשרות המהודרת לעשרות מפעלי מזון ברוסיה, לעשר מסעדות יוקרתיות במוסקבה ועוד, כאשר צוותות של עשרות משגיחים, מפקחים ורבנים מתעסקים בנושא זה במסירות רבה, במהלך השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.