מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ב 21.06.2012

ת"ת "אור מלכה" מציגים: "התקשרות חורצת גורל" ● גלריה

כמידי שנה, גם השנה נחגג ברוב עם ובפאר והדר, בהשתתפות התלמידים, ההורים, רבנים, עסקני ציבור ואורחים, מסיבת סיום של שנה"ל ה'תשע"ב בתלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד בראשון-לציון, שסיימה את שנת "ההתקשרות" ● לאחר תשואות הקהל וההוקרה הועלה בפני הציבור, מחזמר ענק: "התקשרות חורצת גורל" בה הציגו התלמידים את קיום הוראת הרבי והאמונה כי הוא דואג לגורלם, ומביאם לחוף מבטחים  לסיפור המלא ולתמונות   
ת
צילום: COL
כמידי שנה, גם השנה נחגג ברוב עם ובפאר והדר, בהשתתפות התלמידים, ההורים, רבנים, עסקני ציבור ואורחים, מסיבת סיום של שנה"ל ה'תשע"ב בתלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד בראשון-לציון, שסיימה את שנת "ההתקשרות".

במהלך שנת הלימודים למדו הילדים והפנימו את מושג "ההתקשרות", עמלו, למדו, ניגנו והפנימו את המושג של חסיד הבטל לרבו, כתיבה לרבי, אמונה וביטחון בדברי הרבי ללא כל ערעור ושליחות.

במהלך המסיבה קיבלו התלמידים תעודות הצטיינות על הנהגה, לימודים, שינון תניא ומשניות בעל-פה, בזה אחר זה עלו חתני התורה, כשלצידם עומדים צוות המחנכים והמורים של "אור מלכה" לקול תשואות הקהל ששהה באולם, בה הוענקו למורים מתנות והוקרה על פועלם הרב במהלך השנה.

לאחר תשואות הקהל וההוקרה הועלה בפני הציבור, מחזמר ענק: "התקשרות חורצת גורל" בה הציגו התלמידים את קיום הוראת הרבי והאמונה כי הוא דואג לגורלם, ומביאם לחוף מבטחים.

המחזמר היה ברמה מקצועית כאשר הוא משולב בקטעי אור ואדיו, תפאורה מהממת, תלבושות מסוגנות, מחוזות של הווי והצגת מסר של "התקשרות" "רבי" "חסיד" ו"אמונה"... התלמידים הציגו בצורה מעוררת התפעלות ומקצועיות.

דברי ברכה ותורה נאמרו מפי רב הקהילה הרב מ"צ דוברבסקי, וסגן ראש-העיר הרב אריה כהן שריגש את הקהל בהתפתחות המוסדות של "אור מלכה" בראשל"צ שיהיו עוד לשם ולתפארת לא רק לבנים אלא גם לבנות ועוד ועוד.

את המחזמר כתבה הגב' יסכה אליצור, עיבוד ושירה: הרב אלאור ולנר, הפקה: ב.ב. הפקות, תפאורה: א. רחמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.