מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״ד 13.07.2014

ועידת המחנכים הכ"ו בסימן: "אחריות לחינוך וחינוך לאחריות"

ועידת המחנכים הכ"ו, המוערכת בקרב ציבור המחנכים והרמי"ם, והמאורגנת על ידי צעירי אגודת חב"ד בארה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ותעמוד השנה בסימן "אחריות לחינוך וחינוך לאחריות" ● הועידה תתקיים בתאריכים י'-י"א-י"ב מנחם אב במלון ניר עציון שע"י חיפה, וישתתפו בה מחנכים, רמי"ם ומשפיעים, מנהלים וראשי ישיבות, ורבנים לסיפור המלא
ועידת המחנכים הכ
צילום: ברלה שיינר, COL

ועידת המחנכים הכ"ד, המוערכת בקרב ציבור המחנכים והרמי"ם, והמאורגנת על ידי צעירי אגודת חב"ד בארה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ותעמוד השנה בסימן "אחריות לחינוך וחינוך לאחריות".

הועידה תתקיים בתאריכים י'-י"א-י"ב מנחם אב במלון ניר עציון שע"י חיפה, וישתתפו בה מחנכים, רמי"ם ומשפיעים, מנהלים וראשי ישיבות, ורבנים.

מארגני הועידה מדווחים על התעניינות גוברת והולכת של מחנכים ממוסדות חינוך וישיבות מהארץ ומחו"ל המבקשים להבטיח לעצמם מקום בועידה.

לאחר שנת עבודת-קודש מייגעת, יתכנסו יחדיו מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד לועידה השנתית של המחנכים, להתרעננות, התחדשות והוספת חכמה בינה ודעת בעבודת השליחות בחינוך ילדי ישראל.

הרב נפתלי רוט הרוח החיה של הועידה ומארגנה אומר: "מספרם של מתכנסי הועידה, הולך וגדל משנה לשנה – עובדה המעידה על הצורך הדחוף לשמור על ערנות מוגברת,להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר – חינוך ילדי ישראל על טהרת הקודש.
חשיבותה של הועידה, אומר הרב רוט,  מקבלת משנה תוקף, לרגל הזמנים המשתנים והאתגרים החדשים העולים ומתגברים בכל עת ובכל שעה. ולכן גייסנו את מיטב המרצים והמומחים בתחום הכרת נפש הילד שיעניקו כלים מעשיים כיצד לעצב כל ילד על פי תכונותיו וכישוריו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.