מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ב 19.06.2012

פרס העניק עיטור לרב אבן-ישראל: "גאה מאוד במפעל האדיר"

נשיא המדינה שמעון פרס העניק את "עיטור הנשיא" לרב עדין אבן-ישראל שטיינזלץ ● "עיטור הנשיא" הינו עיטור, אשר הוענק השנה לראשונה, לאישים שתרמו תרומה ייחודית ויוצאת דופן לחברה ● "אני גאה מאד במפעל האדיר; התלמוד מרכז בתוכו חכמה וחריפות", אמר פרס באירוע החגיגי לסיפור המלא
פרס העניק עיטור לרב אבן-ישראל:
(צילומים: מארק ניימן, לע"מ)

נשיא המדינה העניק הבוקר את מדליית "עיטור הנשיא" בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים במשכן הנשיא לארבעת הזוכים הראשונים בעיטור ובראשם הרב עדין אבן-ישראל שטיינזלץ על תרומתו הייחודית ויוצאת הדופן לעולם החינוך והתרבות היהודי.

מנימוקי הוועדה לזכייתו: "הרב שטיינזלץ ראוי לקבלת העיטור על פעילותו החינוכית רבת השנים ועל מפעל הנגשת התלמוד ללומדי התלמוד ברחבי העולם, אשר תרמה תרומה ייחודית ויוצאת דופן לעולם החינוך והתרבות היהודי על היותו דוגמא ומופת לשימור והעברת המסורת היהודית".

במהלך הטקס נשא הנשיא דברים בשבחם של מקבלי העיטור וביניהם, הרב שטיינזלץ, ואמר: "התלמוד מרכז בתוכו חכמה וחריפות של דיון מדוקדק ומסובך. עם שיש לו כל כך מעט אדמה וכל כך מעט מים- מוכרח שיהיה לו חכמה. אני גאה מאד ברב שטיינזלץ על המפעל האדיר שעשה- עד כדי כך ששמעתי שבסין מקימים עכשיו קבוצות לימוד של התלמוד".

בלשכת פרס ציינו כי "'עיטור הנשיא' הינו עיטור, אשר הוענק השנה לראשונה, ליחידי סגולה (אנשים פרטיים וארגונים) שתרמו תרומה ייחודית ויוצאת דופן לחברה במדינת ישראל, לתדמיתה בעולם ומהווים דוגמא ומופת ליזמות, חדשנות, יצירתיות וחזון".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.