מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ב 17.06.2012

הדולר מהרבי של סגנית השר סגר מעגל ● סיפור מדהים

ערב יום ההילולא ג' תמוז, הדולר מהרבי של סגנית השר גילה גמליאל סוגר מעגל בפטרבורג ● COL מתכבד לחשוף את הסיפור המרגש שהתחיל לפני שלוש שנים באוהל הקדוש של הרבי בקווינס, המשיך בחנות במרכז מנהטן ונגמר בשיחת טלפון מפתיעה לאברך המתגורר בירושלים... ● פרסום ראשון  לסיפור המלא
הדולר מהרבי של סגנית השר סגר מעגל ● סיפור מדהים
למטה: הדולר. בעיגול: חברת-הכנסת גמליאת אוחזת בדולר, אתמול (צילום: COL)

מאת חיים ברון, COL

ערב ג' תמוז, הדולר מהרבי של סגנית השר גילה גמליאל סוגר מעגל בפטרבורג. לפני מספר שנים ביקרה סגנית השר גילה גמליאל בניו-יורק.

כהרגלה, היא פקדה את אוהל הרבי בקווינס - כשבפיה בקשות ותפילות. לביקור המדובר קדמו הכנות רוחניות מיוחדות. לאחר התפילה הנרגשת, פנתה החכי"ת לעבר הכרך הגדול, רחובה של עיר, מנהטן.

באחת החנויות, כשהיא קיבלה לידיה עודף עבור קנייתה, את עינה צד כיתוב בעברית. על גבי הדולר. כשהיא התבוננה היטב, היא ראתה כיתוב בעברית ברורה: "מידו של כ"ק אדמו"ר שליט"א, יום רביעי כ"ד תשרי תשנ"ב, לאחר תפילת מנחה מעריב".

למטה היה חתום שמו של בעל הדולר. מאותו היום השתנו חייה. הגב' גמליאל זכתה להינשא, לשוב ולכהן כחברת-כנסת וכסגנית שר, ללדת את שתי בנותיה ולדבריה, כל מה שביקשה מהרבי התממש.

לאורך התקופה מאז קיבלה את הדולר, ניסתה הגב' גמליאל לדעת מיהו "בעל הדולר" אך לא הצליחה למוצאו.

אתמול (יום ראשון), במהלך ביקורה בבית-הכנסת הגדול בפטרבורג, בזמן שפגשה את מנכ"ל הקהילה היהודית ושליח חב"ד בעיר, הרב חיים-שאול ברוק, היא סיפרה לו בהתרגשות על הדולר שהיא מחזיקה בתיקה האישי.

"כל הבקשות שביקשתי מהרבי, התקיימו במילואן", סיפרה בהתרגשות. תוך כדי הסיפור, היא הוציאה את הדולר.

כשראה הרב ברוק את שמו של בעל הדולר, הוא נדהם. מדובר בחבר ילדות מנחלת הר-חב"ד: ר' שמואל שטיינברגר הרב ברוק לא היסס ובנוכחות סגנית השרה גמליאל התקשר אליו לברר, האם הוא אכן היה במעמד 'חלוקת דולרים' באותו יום, כפי שמצויין על הדולר אותו מחזיקה סגנית השר גמליאל.

הרב שטיינברגר הודה ב"אשמה" שאכן הוא בעל הדולר ואישר שעבר באותו מעמד. הוא ציין שהדולר נגנב מביתו. סגנית השר התרגשה עד מאוד.

כשידידו של הרב ברוק, הרב שטיינברגר שמע שהברכה שהרבי נתן לו עוד בשנת תשנ"ב - עברה לסגנית השר, הוא הודיע שאכן רואה בכך עניין שמיימי שהרבי העביר את הדולר לסגנית השר, ואיחל לה שתמשיך להצליח בעבודתה הציבורית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.