מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשע״ב 12.06.2012

החלטה דרמטית במגדל-העמק: נסיעה ל'קבוצה' מגיל 20 ואילך

פרסום ראשון ב-COL: ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל-העמק, הרב יצחק גולדברג, הודיע הלילה (שלישי) לתלמידי שיעור ג', באסיפה מיוחדת, כי בחור שיגיע לגיל 20 עד ליום ג' תמוז - יורשה לנסוע לשנת 'קבוצה' בניו-יורק, בתנאי שיחתום כי בתום השנה יחזור ללמוד בסניף בטבריה. ומה עם שאר הבחורים?  לסיפור המלא  חשיפת COL● אחרי 4 שנים: בישיבת חב"ד בקריית-גת הוכרז על ביטול שיעור ד'
החלטה דרמטית במגדל-העמק: נסיעה ל'קבוצה' מגיל 20 ואילך
למעלה: היכל הישיבה במגדל-העמק. למטה: הרב גולדברג (צילומים: ברלה שיינר, יעקב שוחט - COL)
מאת חיים ברון

פרסום ראשון:
שבוע לאחר שישיבת 'תומכי-תמימים' בקריית-גת הודיעה על ביטול "שיעור ד'", ראש-ישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל-העמק, הרב יצחק גולדברג, כינס הלילה (שלישי) את תלמידי שיעור ג' לאסיפה מיוחדת, במהלכה הכריז על שינויים במסלול "שיעור ד'".

במהלך האסיפה, הודיע הרב גולדברג לתלמידי שיעור ג' כי בחור שיגיע לגיל 20 עד ליום ג' תמוז - יורשה לנסוע לשנת 'קבוצה' בבית-חיינו - 770 בניו-יורק, בתנאי שיחתום כי בתום ה'קבוצה' יחזור ללמוד שנה נוספת בסניף 'תומכי-תמימים' בטבריה, שם יעשה 'סמיכה' ויסייע בשליחות בעיר.

הרב גולדברג הבהיר, כי בחורים שיגיעו לגיל 20 אחרי ג' תמוז - ימשיכו לשיעור ד' בטבריה ורק בתום השנה יוכלו לנסוע לשנת ה'קבוצה'.

הרב גולדברג, יוזם "שיעור ד'" בישיבות חב"ד בארץ-הקודש, החליט שלא לוותר על המסלול ועל כן החליט שלא לבטל סופית את השיעור, אלא רק לבצע בו שינויים.

שנה לאחר שפתח את שיעור ד', בתשס"ט, אמר הרב גולדברג ל-COL כי "הייתה הצלחה למעלה מהמשוער. כולם היו מרוצים: גם ההנהלה, גם הבחורים וגם השלוחים. עכשיו, אחרי שנת הכנה ראויה, הבחורים ינסעו ל'קבוצה'. אני בטוח שזו תהיה שנה אחרת לגמרי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.