מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשע״ב 12.06.2012

פאריז: עשור של חינוך לתפארת בדינר יוקרתי ● מיוחד

בשבוע שעבר נאספו מאות איש לדינר יוקרתי לטובת מוסדות החינוך הידועים של חב"ד, בניהולו של השליח הרב יוסף יצחק פעווזנער, בפאריז – צרפת ● במרכז הערב עמד אחד מהמוסדות השוכן בקריית החינוך 'כי טוב' שציין עשור של הצלחה בערב המרגש ● שורת רבנים ואישי ציבור, גורמי חינוך ועסקנים בתחום השתתפו, לצד קהל רב ● במהלך הערב הוכרז על שיפוץ נרחב שיחל בקרוב בשלושת קריות החינוך ● המוסדות זכו במקום ראשון בהצטיינות חינוכית, בין מאות מוסדות אחרים בכל רחבי הבירה הצרפתית  לסיפור המלא
פאריז: עשור של חינוך לתפארת בדינר יוקרתי ● מיוחד

על ההזמנה ההדורה היו חתומים המייסדים, מרת עשקא שתחי' פעווזנער רעייתו של תבלחט"א הגאון הרב הלל פעווזנער זצ"ל, רבם של חסידי חב"ד ליובאוויטש בצרפת, ובנו ממלא מקומו בניהול מוסדות החינוך – השליח הרב יוסף יצחק פעווזנער שליט"א.

הדינר המיוחד, קיבץ אליו מאות תומכים נכבדים, שעומדים לימין מוסדות החינוך הידועים לשם ולתפארה בכל מדינת צרפת, בכל אחד מהבניינים המפוארים בשלושת קריות החינוך: 'סיני' – 'היכל מנחם' – 'כי טוב'.

מאות הנאספים, באו להוקיר את ההשקעה העצומה והאכפתית, של הנהלת וצוות מוסדות החינוך בילדים יהודיים בעיר הבירה הצרפתית. בין הבאים בלטו אישי חינוך ממוסדות שונים בעיר, העומדים בקשר רציף עם האימפריה החינוכית.

גלריה מכובדת של רבנים ישבו בשולחן המזרח, ואף נשאו דברים חמים ומעוררים, בהם הרב יוסף דוד פרנקפורטר שליט"א והרב אברהם ברוך פעווזנער שליט"א, רבם של חסידי חב"ד ליובאוויטש הממלא את מקומו של אביו הגדול.

המנחה ציין בדבריו, כי לאחרונה הוכרז כי מוסדות החינוך זכו במקום הראשון בתחרות הצלחה בין כל שאר מוסדות החינוך בפאריז, כולל מוסדות שאינם יהודיים. הסטנדרטים הגבוהים, וההשקעה המבורכת של המורים והמורות, אנשי ההנהלה ואנשי המקצוע בכל המחלקות, הוכיחו את עצמם.

הדבר גרם קידוש שם שמים גדול, וזכה לתשואות רבות וממושכות.

אחד ממטרות הדינר, היו לאסוף סכום נכבד, על מנת לבצע שיפוץ מאסיבי בבנייני מוסדות החינוך, ואכן, בחלקו השני של הדינר נתרמו על ידי הבאים מאות אלפי יורו, במכירה פומבית מיוחדת.

מקהלת ילדי החמד של המוסד, הנעימה את הערב, והפתיעה את ההורים ואת צוות המורים, וכמובן את מאות הנאספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.