מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ב 07.06.2012

בבית '770': יום השתלמות לקראת פעילות קייטנות הקיץ

בבית 770 בכפר חב"ד, התכנסו השבוע כמאה מנהלי ומנהלות קייטנות חב"ד ליום השתלמות והיערכות לקראת פעילות קייטנות הקיץ ● האירוע אורגן ע"י רשת קייטנות חב"ד שע"י צעירי חב"ד ● במרכז יום ההשתלמות הועברו למנהלים סדרת הרצאות מפי בכירי מנהל הקייטנות במשרד החינוך, ובראשם, המפקח הארצי של הקייטנות במשרד החינוך מר דוד ביטס, ומפקח מחוז מרכז מר מאיר אסא לדיווח ולתמונות
בבית '770': יום השתלמות לקראת פעילות קייטנות הקיץ

בבית 770 בכפר חב"ד, התכנסו השבוע כמאה מנהלי ומנהלות קייטנות חב"ד ליום השתלמות והיערכות לקראת פעילות קייטנות הקיץ.

האירוע אורגן ע"י רשת קייטנות חב"ד שע"י צעירי חב"ד, והוא התקיים באולם הספריה החדש הממוקם בקומה השלישית של הבנין.

את האירוע פתח נציג רשת הקייטנות, הרב מנחם קרמר שציטט את הוראות של הרבי על החשיבות הרבה בניצול ימי הקיץ להחדרת עניני יהדות לילדי ישראל.

במרכז יום ההשתלמות הועברו למנהלים סדרת הרצאות מפי בכירי מנהל הקייטנות במשרד החינוך, ובראשם, המפקח הארצי של הקייטנות במשרד החינוך מר דוד ביטס, ומפקח מחוז מרכז מר מאיר אסא.

ההרצאות עסקו בנושאי בטחון, בטיחות וניהול קייטנות אפקטיבי. ההשתלמות נערכה לאור בקשתם של מנהלי קייטנות רבים, והתכנים שהועברו בה על ידי צוות משרד החינוך נבנו בהתאמה לצרכי קייטנות חב"ד.

ההשתתפות הקנתה למנהלי הקייטנות גם את האישור הרשמי ממשרד החינוך להפעלת קייטנה בימי הקיץ.

במהלך יום ההיערכות הוצגו למשתתפים מגוון השירותים שמציעה הרשת, בארגונו של הרכז הרב מנחם קנייבסקי, החל מייעוץ והדרכה להקמת ותפעול קייטנה, הפורומים הפעילים, רכש קבוצתי במגוון תחומים ועוד.

כמו-כן הוצגו הפריטים המסופקים על ידי 'המרכז לעזרי שליחות' של צעירי חב"ד הכוללים חולצות, כובעים וחומרים נוספים לשימוש בקייטנות.

"ידועה החשיבות הרבה שייחס הרבי להשפעת הקייטנות ומחנות הקיץ על הילדים" – אומר יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב – "פעילות הקייטנות מחזקת את חינוך עשרות אלפיםי מילדי ישראל ברוח ישראל סבא, ועושה זאת באופן חוויתי שייחקק בליבם לאורך זמן".

מנהלי קייטנות רבים הודו בחום על קיום האירוע במתכונתו הנוכחית, כאשר גם צוות משרד החינוך הביע את התרשמותו מהרצינות שבה התייחסו מנהלי הקייטנות לתפקידם, והביעו את בטחונם בהצלחת קייטנות הקיץ.

המפקח הארצי מר ביטס לא פנה לדרכו לפני שזכה לסיור במקום מאת מנהל הבנין הרב מנחם לאטר, במהלכו זכה גם להניח תפילין ב'חדר של הרבי'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.