מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ב 05.06.2012

נפתח הסמינר השלישי של שליחות חב"ד באירופה

נפתח הסמינר השלישי של שליחות חב"ד באירופה, שיתקיים בעז"ה עד יום רביעי אחה"צ בהשתתפות כשמונים שליחות ● חלק המרגש של הסמינר הינו ללא ספק הדינער המרכזי שיתקיים בעז"ה הערב ● הרבנית בתיה גרליק חשפה הדרכות של הרבי לזוגיות בריאה ● הסמינר מופק ביד רמה ע"י פליישמן הפקות לדיווח ולתמונות
נפתח הסמינר השלישי של שליחות חב
צילום: יואל בלינקו

לאחר חודשים רבים שלהכנות נפתח בוונציה הסמינר השנתי של שלוחות חב"ד באירופה המאורגן זו השנה השלישית ע"י ארגון 'חנה' הפועל מבירת האיחוד האירופאי מבריסל.

הסמינר יתקיים בעז"ה עד יום רביעי אחה"צ בהשתתפות כשמונים שליחות שהגיעו מרחבי אירופה.

את מושב הפתיחה הנחתהה שליחה רבקה זקלס מבריאנסק שברוסיה שגם כיהנה כחברה בצוות ההיגוי של הסמינר. את המכתב של הרבי קראה השליחה דבורה לאה וישצקי מדונייצק ואת פרק התהילים של הרבי קראה השליחה שיינדי איידלקופ מבריסל.

מושב ההרצאות הראשון נפתח בהרצאתו של הרב אורי גמסון ראש ישיבת ברלין שדיבר על האיזון הנכון שבין תפקידי האישה בבית ובחוץ ע"פ שיחותיו של הרבי.  ההרצאה השניה הייתה בנושא סדר ארגוני נמסרה ע"י היועצת הארגונית הגב' יעל זלץ.

ההרצאה השלישית הייתה בנושא טיפוח ופיתוח זוגיות בשליחות ונמסרה ע"י הרבנית בתי'ה גרליק ממילאנו ששילבה בהרצאתה סיפורים מרתקים על הדרכותיו הק' של הרבי לזוגיות בריאה.

הסמינר מתקיים תודות לתרומתה האדיבה של הרבנית טובה שפירא מתל אביב, קרן מתנאל והקרן לפיתוח יהדות אירופה בהנהלת אלי איידלקופ.

כבכל שנה, החלק המרגש של הסמינר הינו ללא ספק הדינער המרכזי שיתקיים בעז"ה הערב.

ארגון 'חנה' חבר באיגוד הארגונים היהודיים באיחוד האירופאי בבריסל European JewishAssociation (EJA) ומנוהל ע"י השליחה חני מרגולין. מנהלת הפרוייקטים בארגון היא הגב' יעל זמיר. וועד ההנהלה של הארגון מורכב מהשליחות הגב' לאה נמדר משוודיה, הגב' שטערנא גרוזמן מאוסטריה, הגב' רבקה חזן ממילנו והגב' בת שבע אוברלנדר מהונגריה.

הסמינר מופק בידרמה ע"י חברת 'פליישמן הפקות'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.