מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ב 05.06.2012

ארוחת צהריים חגיגית נעלה את וועידת המנהלים ● גלריה

ארוחת צהריים חגיגית שעמדה בסימן הצדעה למנהלי מוסדות חב"ד נעלה את וועידת מנהלי מוסדות חב"ד שנערכה ביום ראשון באולם 'שדות' על ידי אגודת חסידי חב"ד ● דברי ברכה נשאו רבה של חולון וחבר בית דין רבני חב"ד הרב יוחנן גוראריה, וח"כ מיכאל בן ארי ששיבח את פועלם של שלוחי ומנהלי מוסדות חב"ד בארץ ובעולם ● בדיווחים שוטפים ובלעדיים מוועידת המנהלים השנתית של אגודת חסידי חב"ד לדיווח ולגלריית תמונות + מבחן ההכרעה: האם חב"ד תישאר בחינוך הממלכתי דתי? ● גלריה + נפתחה הוועידה השנתית של מנהלי מוסדות חב"ד ● גלריה + רבני חב"ד למנהלים: האסור והמותר בבחירות המונציפליות + "אחרי שתיקנתי, קיבלתי בבת אחת מהרבי 11 מכתבים"
ארוחת צהריים חגיגית נעלה את וועידת המנהלים ● גלריה
צילום: ברלה שיינר
שרון גושן
צילום: ברלה שיינר

ארוחת צהריים חגיגית שעמדה בסימן הצדעה למנהלי מוסדות חב"ד נעלה את וועידת מנהלי מוסדות חב"ד שנערכה ביום ראשון באולם 'שדות' על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

את האירוע הנחה מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד הרב נפתלי רוט שנשא דברים במעלתם של מנהלי מוסדות חב"ד, הדואגים יום-יום לפיתוח ושגשוג מוסדות חב"ד.

דברי ברכה נשאו גם רבה של חולון וחבר בית דין רבני חב"ד הרב יוחנן גוראריה, וח"כ מיכאל בן ארי ששיבח את פועלם של שלוחי ומנהלי מוסדות חב"ד בארץ ובעולם, ושיבח את פועלה של אגודת חסידי חב"ד, והעומד בראשה הרב יוסף יצחק אהרונוב, על אירגון הוועידה.

את האירוע הפיק מיכאל כפלין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.