מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשע״ב 03.06.2012

וונציה תארח את הסמינר השלישי של שליחות חב"ד באירופה

בעיר הנופש וונציה ייפתח בעז"ה מחר בצהריים הסמינר השנתי של שלוחות חב"ד באירופה המאורגן זו השנה השלישית ע"י ארגון 'חנה' הפועל מבירת האיחוד האירופאי מבריסל ● הנושא המרכזי של הסמינר הוא 'לשוט או להשיט' ומתמקד בתפקידה של השליחה בביתה הפרטי לצד תפקידיה הרבים במסגרת שליחותה ● במהלך הסמינר ישמעו השליחות הרצאות מרתקות ממיטב המרצים ומחשובי השליחות באירופה לסיפור המלא
וונציה תארח את הסמינר השלישי של שליחות חב
הכנוס אשתקד. ארכיון: COL
בעיר הנופש וונציה ייפתח בעז"ה מחר בצהריים הסמינר השנתי של שלוחות חב"ד באירופה המאורגן זו השנה השלישית ע"י ארגון 'חנה' הפועל מבירת האיחוד האירופאי מבריסל.

הסמינרים הקודמים התקיימו בוינה ובבריסל. הסמינר שייפתח מחר בוונציה יימשך שלושה ימים וצפויים להשתתף בו כשמונים שליחות מרחבי אירופה.

הנושא המרכזי של הסמינר הוא 'לשוט או להשיט' ומתמקד בתפקידה של השליחה בביתה הפרטי לצד תפקידיה הרבים במסגרת שליחותה. במהלך הסמינר ישמעו השליחות הרצאות מרתקות ממיטב המרצים ומחשובי השליחות באירופה.

התכנים בסמינר נבחרו בקפידה ע"י וועד ההיגוי של הסמינר השלוחות רבקה זקלס מבריאנסק-רוסיה,רוחי קוט מריגא-לטביה וחני קפלן ממילנו-איטליה שהשקיעו מזמנן וממרצן ע"משהמשתתפות בסמינר ייהנו מתוכנית מגוונת, מקצועית ומהנה.

ארגון 'חנה' חבר באיגוד הארגונים היהודיים באיחוד האירופאי בבריסל EuropeanJewish Association (EJA), ומנוהל ע"י השליחה חני מרגולין. מנהלת הפרוייקטים בארגון היא הגב' יעל זמיר.

וועד ההנהלה של הארגון מורכב מהשליחות הגב' לאה נמדר משוודיה, הגב' שטערנא גרוזמן מאוסטריה, הגב'רבקה חזן ממילנו והגב' בת שבע אוברלנדר מהונגריה.

מארגון 'חנה' ציינו כי הסמינר לא היה יכול להתקיים ללא העזרה הגדולה ושיתוף הפעולה עם השלוחים בוונציה הרב רמי וגב' שחר בנין.

הסמינר מופק ע"י חברת 'פליישמן הפקות' ומתקיים תודות לתרומתה האדיבה של הרבנית טובה שפירא מתל אביב, קרן מתנאל והקרן לפיתוח יהדות אירופה בהנהלת אלי איידלקופ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.