מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשע״ב 03.06.2012

הוכנס ספר תורה לבית כנסת חב"ד במרכז העיר נתניה

ביום חמישי האחרון חגגו תושבי מרכז העיר נתניה ברוב פאר והדר את טקס הכנסת ספר תורה לבית כנסת חב"ד במרכז העיר הממוקם ברח' סמילנסקי 13, ראשון בתי הכנסת של חב"ד בנתניה  לדיווח ולתמונות
הוכנס ספר תורה לבית כנסת חב
ביום חמישי האחרון חגגו תושבי מרכז העיר נתניה ברוב פאר והדר את טקס הכנסת ספר תורה לבית כנסת חב"ד במרכז העיר הממוקם ברח' סמילנסקי 13, ראשון בתי הכנסת של חב"ד בנתניה.

את הספר תרמו משפחת שרעבי שיחי' לעילוי נשמת בנם שי ז"ל. כתיבת האותיות התקיימה בהשתתפות רבנים ואישי ציבור בבית המשפחה ברח' שד' בנימין 61. בסיום כתיבת האותיות יצאה בריקודים התהלוכה לעבר בית הכנסת.

מרגש היה לראות את מאות הצועדים הנרגשים רוקדים בשמחה של מצווה ובתאריך המתאים לשמחה של תורה- בימים הסמוכים לחג השבועות חג מתן תורה.

כיבדו בנוכחותם את המעמד: הרב מנחם וולפא- השליח הראשי של חב"ד לעיר נתניה, הרב ישראל אלפנביין- בית כנסת חב"ד סמילנסקי והרב צבי וילהלם- רב בית כנסת חב"ד צפון העיר. את האירוע הנחה ברוב טעם הרב נחום גולדשמיד משלוחי הרבי בצפון העיר.

בהגיע התהלוכה לבית הכנסת החלו בהקפות לכבודה של תורה. כאן המקום להודות לראשי ישיבת חב"ד נתניה ולבחורים הלומדים בה על האווירה והשמחה שהצליחו לסחוף את כל קהל המשתתפים.

סעודת מצווה וכיבוד כיד המלך הוגשו למשתתפים. על כל מלאכת הקודש ניצח גבאי בית הכנסת הרב דוד מסס. במהלך הסעודה הוזכר הרב האהוב של בית הכנסת הרב נתנאל דרייפוס ז"ל שנפטר לפני 9 חודשים, ועל רצונו המתמיד להכניס ס"ת שלישי לבית הכנסת. בסיום הריקודים התיישב הקהל להתוועדות עד השעות הקטנות של הלילה. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.