מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ב 31.05.2012

התרגשות בבית היתומים במוסקבה: נער החל להניח תפילין

בערב חג השבועות, החל נער בבית היתומים של חב"ד בעיר מוסקבה להניח תפילין ● ההתרגשות הייתה של הקהילה כולה, של חבריו בבית היתומים, של המתפללים בבית הכנסת המרכזי במוסקבה ושל צוות המוסד ● הנער חזר חלק ממאמר חסידות ברהיטות ראויה לשבח, המעידה על השקעה חינוכית נפלאה  לדיווח ולתמונות
התרגשות בבית היתומים במוסקבה: נער החל להניח תפילין

אם אצל נער יהודי רגיל המתחיל להניח תפילין לראשונה בחייו לקראת בר המצוה שלו, ההתרגשות היא אצלו ואצל משפחתו, אצל אחד מעשרות ילדי מוסד "בית היתומים" במוסקבה - ההתרגשות משותפת לרבים אחרים.

כך הורגש בבוקרו של יום שישי ערב חג שבועות, כאשר עוד ילד ממוסד מפואר זה, החל להניח תפילין. ההתרגשות הייתה של הקהילה כולה, של חבריו בבית היתומים, של המתפללים בבית הכנסת המרכזי במוסקבה ושל צוות המוסד.

בהנחת תפילין כובד מנהל המוסדות, ר' יוסף יצחק ליפסקר. מנהל בית הילדים ר' מנחם גול, יחד עם ילדים נוספים מבית היתומים, עמדו מסביב וליוו בהתרגשות את הדקות המיוחדות.

עם סיום התפילה, התיישב הקהל לאמירת 'לחיים', הרב מנחם גול והרב ליפסקר בירכו את החתן הנרגש, לאחר מכן חזר הילד חלק ממאמר חסידות ברהיטות ראויה לשבח, המעידה על השקעה חינוכית נפלאה, להם זוכים אותם ילדים, נשמות יהודיות יקרות שנצלו מעומק שחת וגדלים לתפארת.

הרב בן ציון חן, יוצא רוסיה בעצמו סיפר על חוויות הילדות שלו ועל הקשיים הרבים שהיו בזמנו לשמור על הגחלת, וכיצד היום ברוך השם אפשר לעשות הכל בגלוי וברחבות.

לאחר מכן הצוות והחברים בירכו את החתן ואיחלו לו שיזכה להניח תפילין כל יום מתוך שמחה של מצווה כפי שזכה לה היום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.