מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשע״ב 30.05.2012

אין חכם כבעל הניסיון: המנהלים ילמדו מההצלחות

מושב מפתיע ומיוחד יהיה השנה בועידת המנהלים שתתקיים ביום ראשון באולמי 'שדות' שליד נתניה כאשר לפני הקהל במליאה המרכזית ירצו ב'הרצאות בזק' מנהלים שהצליחו להרים פרוייקט ולהצליח איתו לאורך זמן  לסיפור המלא
אין חכם כבעל הניסיון: המנהלים ילמדו מההצלחות

כתב COL

מושב מפתיע ומיוחד יהיה השנה בועידת המנהלים שתתקיים ביום ראשון באולמי 'שדות' שליד נתניה כאשר לפני הקהל במליאה המרכזית ירצו ב'הרצאות בזק' מנהלים שהצליחו להרים פרוייקט ולהצליח איתו לאורך זמן.

המטרה במושב זה היא ללמוד על מיזמים חדשים שניתן דרכם למנף את כל פעילות המוסד בעיר ולהשיג דרכו הכרה ומשאבים ולא פחות מכך להציץ לעולם שמאחורי ההצלחה וללמוד איך מאחורי ההצלחה ישנם טיפים קטנים שיכולים לעזור ולייעל את חיי ניהול מוסד של כל מנהל.

"חשוב להדגיש" אומרים המארגנים כי "לא מדובר במדגם מייצג, אלא בסיפורי הצלחה של מנהלים במגוון גילאים ומתחומים שונים ומגוונים שנבחרו באקראי מבין עשרות, המטרה של המושב לטעום מעט מכל דבר ולצאת עם ארגז כלים שיעזור לכל מנהל מוסד באשר הוא".

המנהלים שיופיעו:

הרב שמואל חפר – יו"ר קריית חינוך בית רבקה כפר חב"ד ב'
בניית קריית 'בית רבקה' הינו סיפור הצלחה עליו העיד הרבי במספר הזדמנויות, בנייתו של המוסד רצוף בהוראות מרתקות של הרבי שיש בהם עניין רב למנהלי המוסדות. על אף גילו של הרב חפר אין ספק כי עצותיו יכולות לעזור גם למנהלי המוסדות של דור האלפיים...

הרב אלימלך הרצל – יו"ר רשת מועדוני הנוער
רשת מועדוני הנוער בניהולו של הרב הרצל היא סיפור הצלחה שכמעט אינו מוכר בציבור החב"די. הרב הרצל אומנם שומר מרחק מהתקשורת, אך בקרב מנהלי המוסדות כושר ניהולו והצלחת מוסדותיו ידוע , לא היה קל לשכנע את הרב הרצל לדבר בפני הקהל ולתת מנסיונו ועצותיו אך כשהבין שהופעתו תגרום להוספה והתייעלות מוסדות הרבי, נתן את הסכמתו.

הרב ארז קרלשטיין - מנכ"ל מוסדות חב"ד רחובות
בשנים האחרונות ישנה מהפיכה במוסדות חב"ד רחובות, הוקמו מספר מוסדות לילדי החינוך המיוחד שאחרי עבודה מקצועית הפכו לדוגמא לחיקוי בציבור החרדי, לא פלא שבשבוע הבא מוזמנים שש מאות אנשי מקצוע בתחום החינוך המיוחד ללמוד על מה שנעשה בחב"ד רחובות דבר שממנף את כל העשייה של המוסדות בעיר.

הרב זלמן בסטריצקי – מנכ"ל חסדי ל"ב
איך הופך פרוייקט של ארגון חסד מקומי למאות משפחות לגמור את החודש בלי לתת להם ולו שקל אחד, מדוע הג'וינט ושלל קרנות רוצות לקחת טרמפ על ההצלחה, ואיך מצליח ארגון רווחה ביער סבוך של ארגוני חסד. טיפים ששוים הרבה יותר מכסף.
באגו"ח מציינים כי יש בודאי מנהלים רבים שראויים לספר על הצלחתם ולתת מנסיונם לאחיהם מנהלי המוסדות, מושב זה הינו שלב ראשון, וזאת במטרה לפתח אותו בועידות הבאות בעז"ה.

להרשמה ופרטים על ועידת המנהלים במייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.