מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשע״ב 29.05.2012

האם חב"ד תשאר בממלכתי דתי? ההכרעה מתקרבת

מצב בתי הספר של חב"ד מול הנהלת החינוך הממלכתי דתי הפך כבר כמעט בלתי נסבל, והחשש מפני הערות הפיקוח על תכני חינוך חב"ד בסיסיים הפך לשיגרה המאיימת על קיום בית הספר ● בוועידת מנהלי חב"ד שתיערך ביום ראשון הקרוב באולם 'שדות' שליד בית יהושע, יערך דיון פנימי של נציגי חב"ד בועדת מנכ"לית משרד החינוך, ליישום התאמות וקביעה מחדש של אוטונומיה לביה"ס חב"ד  לסיפור המלא
האם חב

מצב בתי הספר של חב"ד מול הנהלת החינוך הממלכתי דתי הפך כבר כמעט בלתי נסבל, והחשש מפני הערות הפיקוח על תכני חינוך חב"ד בסיסיים הפך לשיגרה המאיימת על קיום בית הספר, ההורים לא מוכנים להכניס את ספרי הלימוד הנלמדים לביתם, הקיפוח התקציבי מול ביה"ס ממ"ד נוספים בעיר כבר הפך מובן מאליו.

אגודת חסידי חב"ד החליטה כי יש להחזיר את העצמאות בבחירת תכנים, צוות ותלמידים, להסיר את החשש מכניסת ביה"ס חדשים לממ"ד ולהפוך את הכניסה לממ"ד לאטרקטיבית גם מבחינה רוחנית.

בוועידת מנהלי חב"ד שתיערך ביום ראשון הקרוב באולם 'שדות' שליד בית יהושע, יערך דיון פנימי של נציגי חב"ד בועדת מנכ"לית משרד החינוך, ליישום התאמות וקביעה מחדש של אוטונומיה לביה"ס חב"ד:

בין הנושאים שיעמדו על הפרק: הצפת בעיות מהשטח, קביעת קווים אדומים, הדרישה להצבת מפקח חב"די לרשת חב"ד מוסיפה או גורעת, ריענון נייר העמדה הרישמי, תיאום ציפיות מנהלי המוסדות מהישגי הועדה, ועוד.

בדיון ישתתפו: מנכ"ל הרשת הרב ישראל בוטמן, מנהל פיתוח וקשרי חוץ הרב שי צרבינסקי, וחברי צוות המו"מ מול החמ"ד.

חמישה ימים לועידת המנהלים שתתקיים ביום ראשון י"ג סיוון תשע"ב (3.6.12) אולם 'שדות' - בית יהושוע. לפרטים והרשמה: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.