מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשע״ב 28.05.2012

עכו: טקס קבלת התורה לילדי גני העיר

בית חב"ד עכו בהנהלת הרב נתן יצחק אוירכמן, עיריית עכו, גרעין אומץ, ובתי הספר אמי"ת ועתי"ד חברו יחד מתוך שיתוף פעולה, אחדות ואהבת ישראל, לטקס קבלת תורה לילדי גני העיר עכו לסיפור המלא 
עכו: טקס קבלת התורה לילדי גני העיר
בית חב"ד עכו ושלוחי הרבי הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד בעכו ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חב"ד עכו, ביה"ס רמב"ם (זוכה פרס החינוך הארצי לשנת תשע"א), עיריית עכו גרעין אומץ ביה"ס אמי"ת ועתי"ד חברו להם יחדיו מתוך שיתוף פעולה, אחדות ואהבת ישראל באופן של ויחן שם ישראל כאיש אחד בלב אחד כהכנה לקבלת התורה.

בארגון טכס קבלת תורה לילדי גני העיר עכו, בו השתתפו למעלה מ-500 ילדי גני העיר ועוד הורים רבים מתושבי העיר עכו.

הטקס נפתח בברכתו של רב העיר הרב יוסף ישר ששיבח את המעמד המרגש וציין את האחדות של חב"ד עם בית הספר וגורמים נוספים בהבאת האור באופן של נר מצווה ותורה אור לתושבי עכו.

ילדי בית הספר חזרו משניות אותם שיננו בע"פ, ילדי הגנים של חב"ד חזרו על 12 הפסוקים, ומנהלת בית הספר סיגלית ברזילאי שתחי' הפריחה בלונים שאליהם קשורה מעטפה ובה מכתב שהוקרא ע"י הרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו ובו בקשה נפשית לבורא עולם שיביא את הגאולה האמיתית והשלמה ע"י משיח צדקנו בקרוב ממש ושנזכה לקבלת התורה בשמחה ובפנימיות. וזאת תוך זעקה מעומק הלב בה הילדים מבקשים את הגאולה והמשיח הופרחו הבלונים לחלל השמיים.

את הטכס הנחה והנעים בשירתו הזמר אליעד אליהו שהוא גם מורה בבית הספר רמב"ם בעכו. במהלך הטכס הילדים רקדו ושמחו עם ספרי התורה לקול השופרות , וקיימו את מצוות הצדקה כאשר כל ילד שם מטבע בקופת בית הכנסת.

בסיום הטכס הוגרלו פרסים בין ילדי הגנים המשתתפים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.