מערכת COL | יום ו' סיון ה׳תשע״ב 27.05.2012

אנשי מקצוע צעירים נהנו משבתון חוויתי בקראון הייטס

קורות החיים שלהם עמוסים בניסיון מקצועי בשלל תחומים, רק שעכשיו יש להם חוויה רוחנית חדשה אותה יוכלו הם להוסיף למכתבי ההמלצה שלהם – שבת בקראון הייטס. בסוף השבוע שעבר יותר מ-100 משתתפים הגיעו אל קראון הייטס עבור שבתון יחודי שיועד לאנשי מקצוע צעירים יהודים שמומן ע"י צעירי אגודת חב"ד בארה"ב  לדיווח ולתמונות
אנשי מקצוע צעירים נהנו משבתון חוויתי בקראון הייטס
צילום: בנצי ששון
קורות החיים שלהם עמוסים בניסיון מקצועי בשלל תחומים, רק שעכשיו יש להם חוויה רוחנית חדשה אותה יוכלו הם להוסיף למכתבי ההמלצה שלהם – שבת בקראון הייטס. בסוף השבוע שעבר יותר מ-100 משתתפים הגיעו אל קראון הייטס עבור שבתון יחודי שיועד לאנשי מקצוע צעירים יהודים שמומן ע"י צעירי אגודת חב"ד בארה"ב.

המשתתפים משיקגו, בוסטון, פילדפיה, כמו גם מונטריאול ועוד ערים שונות ברחבי צפון אמריקה הביעו את התפעלותם מרמת הבידור, האירוח כמו גם רמת האוכל והשתייה שהיו לחלק בלתי נפרד מהשבתון שהיה לאירוע חברותי מהנה ומרתק שכלל תערוכת אומנות של אמן הפופ הרב יצחק מולי והופעה של הזמר משה העכט. אבל מה שבאמת הלהיב אותם היה זה האירוח הלבבי, התוכן והאווירה הרוחנית שאפפה את השבת כולה.

"הם ידעו שאנחנו לא מגיעים למסיבת סוף שבוע בניו יורק, אלא למסע רוחני", אומר הרב ישראל ברטמן ממונטריאול, שיחד עם רעייתו הביאו איתם שלושה רכבים עמוסים בצעירים יהודים לשבתון.

התוועדות עם הרב מענדל וחיה לרמן, הרב סיימון ושיינדי ג'יקובסון בערב שבת נמשכו עד השעות המוקדמות של הבוקר, כאשר סנדאת הלימוד עם הגב' מולי רזניק ושיחות נפש עם יוצא יחידה מובחרת לשעבר בצה"ל, ד"ר גיל הארט נמשכו כל השבת.
הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר 'המרכז לעינייני חינוך' נשא נאום מוטיבציה בפני המשתתפים בו דרש הוא מהם לממש את הפוטנציאל המלא שלהם ביהדות. ביומו האחרון של השבתון ביקרו המשתתפים באוהל הקדוש וכן בחדרו של הרבי שם נאמרו תפילות וזלגו דמעות רבות. 

"אתה יכול לראות את הנשמות של אנשים יוצאים החוצה כשהם מרגישים בנוח אחד עם השני ועם עצמם", אומרת אחד מאורחות השבתון סברינה בן שמעון, מנהל סניף בנק לורנס שבמונטריאול. "השבתון היה מקום נכון ובטוח להיות בו."

כצעיר יהודי מקצוען בעצמו, מרכז השבתון הרב אהרון לייזר גודמן מאוסטרליה, שכרגע לומד בכולל של ישיבת חב"ד במוריסטאון, השתמש בניסיון וביידע האישי שלו בכדי לפתח ולמנף את הצלחתו של השבתון.

מרוצה מתוצאות השבתון, מנהל התוכניות של צעירי אגודת חב"ד בארה"ב, הרב כתריאל קסטל מצפה לעוד אירועים שכאלו בעתיד.  "אני רוצה להודות לצוות של צא"ח כמו כן לאנשי 'מרכז 302' מ'המרכז לעינייני חינוך שעזרו להפיק שבתון מוצלח שכזה ולספק לאורחינו חוויה בלתי נשכחת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.