מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ב 22.05.2012

גם השנה: מבצע פרסים ענק יעודד לשמיעת עשרת הדברות

גם השנה, יוזמים צעירי חב"ד את מבצע "שבועות 10", במסגרתו תיערך הגרלחה על פרסים יקרי ערך בין הילדים שישתתפו במבצע וישיבו נכונה על חידון קצר בנושא החג. המבצע מופעל על ידי בתי חב"ד בתי חב"ד בשיתוף-פעולה עם גבאי בתי-הכנסת   לסיפור המלא
גם השנה: מבצע פרסים ענק יעודד לשמיעת עשרת הדברות

ביוזמת המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד, יתקיים גם השנה מבצע הפרסים הענק 'שבועות 10' במטרה לעודד רבבות מילדי ישראל לשמוע את עשרת הדברות בחג השבועות כפי הוראת הרבי.

במסגרת המבצע המופעל זו השנה השלישית ע"י 289 בתי חב"ד ברחבי הארץ עם תלמידי התמימים ובשיתוף גבאי בתי הכנסת, יקבלו הילדים כרטיס השתתפות בחידון והגרלת פרסים על עשרות פרסים יקרי ערך והכל בסימן 10: 10 חומשים מבוארים, 10 מחשבי לוח, 10 זוגות אופניים, 10 מסוקים על שלט, ועוד עשרות פרסים מיוחדים.

ל-COL נודע כי בשל הצלחת המבצע בשנים האחרונות ביקשו השנה גם כמה מקהילות אנ"ש להשתתף במבצע. 

הילדים יתקשרו אחרי החג למוקד טלפוני מיוחד, יענו על שאלון קצר הקשור לחג-השבועות ולתורה העונים נכונה ישתתפו בהרגלה הארצית הגדולה, שמות הזוכים יפורסמו כעבור כמה ימים, והפרסים יחולקו לילדים הזוכים על ידי השלוחים המקומיים.  כדי לקדם את המבצע, הופצו בימים האחרונים מאות אלפי גלויות פרסום על המבצע, והודבקו מודעות על לוחות המודעות. 

יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, הרב יוסף יצחק אהרונוב, הביא סיפוק על הצלחת המבצע בשנים האחרונות, והזכיר את הזכות הגדולה בלקיחת חלק בפעילות זו, דבר שבא לידי ביטוי במענה קודשו המיוחד של הרבי בשנת תש"מ למארגני מבצע הבאת הילדים לשמיעת עשרת הדברות: "הצלחה רבה ומופלגה וכו' מתאים לדרישת השעה וליומין זכאין אלה". "אני בטוח כי ברכתו של הרבי תהיה רבה ומופלגה לכל השלוחים, אנ"ש והת' שיתגייסו להצלחתו של המבצע גם השנה", אומר הרב אהרונוב

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.