מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ב 22.05.2012

מומחה לחקירות פשיעה ברשת הוזמן לתלמוד-תורה חב"ד

בעוד עשרות-אלפי יהודי ארה"ב גדשו את האיצטדיון בקווינס ושמעו נאומים על סכנת האינטרנט, התאספו הורי תלמידי תלמוד-תורה חב"ד 'אהלי מנחם' בתל-אביב לערב הורים מיוחד בנושא הסכנות ברשת וקיבלו כלים מעשיים להתמודדות  לסיפור המלא
מומחה לחקירות פשיעה ברשת הוזמן לתלמוד-תורה חב
(צילום: COL)
בשעות בהן גדשו מאות אלפי יהודי ארה"ב את האיצטדיון בקווינס ושמעו נאומים מרבני ישראל על סכנת האינטרנט, התאספו הורי תלמידי תלמוד תורה חב"ד 'אהלי מנחם' בתל אביב לערב הורים מיוחד בנושא הסכנות ברשת וקיבלו כלים מעשיים להתמודדות עם התקדמות טכנולוגיית העילית.

הערב המיוחד מצטרף לשורה של יוזמות חדשות, אותן מקדם לאחרונה המנהל החינוכי הרב שניאור זלמן אהרון, להעשרה חינוכית ומתן כלים מתקדמים בחינוך להורי התלמידים.

במרכז הערב עמדה הרצאתו של מר גלעד אהן לשעבר חוקר בכיר במשטרת ישראל בתחום הפשיעה ברשת ששיתף את ההורים באינספור סיפורים ומקרים קשים אליהם נקלעו ילדים ובני נוער מכל המגזרים בעקבות שימוש בלתי מבוקר ברשת.

אהן עודד את ההורים להפחית את שעות השימוש של הילדים במחשב בכלל ובאינטרנט בפרט והציע להורים מגוון של פתרונות טכנולוגיים בהם ניתן להשתמש למי שנאלץ להשתמש ברשת, על מנת לבקר ולעקוב אחר הרגלי הגלישה ולסנן תכנים בלתי רצויים.

"האינטרנט הוא אחד מן הניסיונות הגדולים, אם לא הגדול ביותר בהיסטוריה היהודית והאנושית", אומר הרב אהרון, "ולמרות שכל תלמיד בתלמוד תורה חותם על התקנון בו הוא מקבל על עצמו את פסק-דין רבני חב"ד בעניין האינטרנט, מחובתנו כמחנכים לעודד את ההורים למשנה זהירות ולתת את הכלים המקצועיים והטובים ביותר להתמודדות עם הנושא".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.