מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ב 22.05.2012

קורס בסוד הפרשה החדש: "חברים כל ישראל"

קורס בסוד הפרשה על ספר במדבר יעסוק בנושא "חברים כל ישראל", והוא מעניק דגש לסוגיית החברות ומערכות היחסים בין אנשים, ובפרט בעם ישראל. חלק מרכזי מהשיעורים עוסק בהיבטים שונים של סוגיה זו, ולדוגמה: מהי חשיבות ה'ביחד'; מה אמור להיות היחס אל הזולת ואל עצמי, ובעוד נושאים נוספים ומגוונים לסיפור המלא
קורס בסוד הפרשה החדש:

קורס בסוד הפרשה על ספר במדבר יעסוק בנושא "חברים כל ישראל". המושג 'חברות' מקבל משמעות מעמיקה לפי היהדות. "ואהבת לרעך כמוך", אומרת התורה, ומעניקה לנו שורה של כללים איך להתייחס לזולת. מה לעשות, מה לא לעשות וממה להיזהר.

הקורס הנוכחי של בסוד הפרשה, מעניק דגש לסוגיית החברות ומערכות היחסים בין אנשים, ובפרט בעם ישראל. חלק מרכזי מהשיעורים עוסק בהיבטים שונים של סוגיה זו, ולדוגמה: נלמד על סוגיית יחסי שכנים בצורה מעמיקה; נבדוק את השאלה למה חשוב להתפלל בציבור, ומהי בכלל חשיבות ה'ביחד'; נעיין מה אמור להיות היחס אל הזולת ואל עצמי, במשקפיים של ענווה מול גאווה; וכמו כן, נקבל כמה טיפים איך להתגבר על מידת הכעס. יחד עם זאת, הקורס יעסוק בנושאים נוספים ומגוונים.

סדרת "בסוד הפרשה" יוצאת לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בעריכת השלוחים: שניאור אשכנזי, הרב חיים הבר והרב שמואל רסקין. הסדרה מופצת על-ידי המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.